הכי בבית בעולם: ליברפול התקרבה לרבע הגמר עם 0:2 על אינטר

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, וירג'יל ואן דייק | אימג'בנק GettyImages, James Williamson - AMA

האדומים חוזרים מסן סירו עם ניצחון בפעם השנייה העונה אחרי שהמחליף פירמינו (75) וסלאח (83) הכריעו קרב קצבי מול אלופת איטליה, שתרצה לשכוח את משחק החזרה לשמינית גמר ליגת האלופות אחרי עשור

קבוצות: ליברפול אינטר
(גודל טקסט)

ליברפול חתמה את שלב הבתים של ליגת האלופות עם ניצחון חוץ על מילאן בסן סירו. הערב (רביעי), האדומים של יורגן קלופ שבו לאותו המגרש, והכניעו הפעם את היריבה העירונית אינטר עם 0:2 במשחק הראשון בשמינית הגמר.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, פאביניו
מחפשים ניצחון שני העונה במילאנו. סלאח ופאביניו | רויטרס

אינטר קיוותה לתוצאה אחרת במשחק החזרה שלה למעמד שמינית הגמר אחרי עשור, אך היא לא השכילה לתרגם את הדקות בהן הייתה עדיפה ליתרון. הקאן צ'לחנוילו פגע במשקוף, איבן פרישיץ' היה מסוכן, אך בסופו של דבר אלה היו השחקנים המנוסים של ליברפול, אלה שהיו במעמדים הללו פעמים רבות בשנים האחרונות, שעשו את ההבדל. רוברטו פירמינו, שראה כיצד מעמדו דעך מאז הגעתו של דיוגו ז'וטה למועדון אשתקד, החליף את הפורטוגלי בהפסקה ושבר את השוויון עם נגיחה מדויקת בדקה ה-75. כעבור שבע דקות הגיע תורו של מוחמד סלאח, שהכפיל את היתרון וסגר כמעט סופית את צמד המפגשים, רגע לפני שסימונה אינזאגי ושחקניו מגיעים להר הגעש באנפילד.

הרכבים:

אינטר: סמיר הנדאנוביץ', דנזל דומפריס, מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני, איבן פרישיץ', ארתורו וידאל, מרסלו ברוזוביץ', הקאן צ'לחנוילו, אדין דז'קו, לאוטרו מרטינס.

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, איברהימה קונאטה, אנדי רוברטסון, פאביניו, הארבי אליוט, טיאגו אלקנטרה, מוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה, סאדיו מאנה.

עוד באותו נושא: אינטר, ליברפול'