כוכב העבר יוצא עם בחורה שצעירה ממנו ב-19 שנה וממשיך להסתבך

בת הזוג החדשה של אדריאנו
בת הזוג החדשה של אדריאנו | מסך, אינסטגרם

סיו אוליביירה בת ה-21 היא החברה החדשה של אדריאנו הברזילאי, שחגג בסוף השבוע את יום הולדתו ה-40 ולאחרונה "איבד" את רישיון הנהיגה שלו. לירון שרון עם הפרטים על מערכת היחסים של חלוץ העבר

(גודל טקסט)

אדריאנו, שנחשב לאחד החלוצים הטובים של תחילת שנות האלפיים, חגג בסוף השבוע 40 וכיכב במדורי הרכילות בברזיל לאור החשיפה החדשה שלו. במהלך הקריירה שלו, כזכור, הבזאילי הרבה להסתבך, השמין, נהג לשתות אלכוהול, הכה את זוגתו באותן שינם ופרש לאחר שלא מיצה את הפוטנציאל. כעת, הוא משוויץ בזוגיות חדשה עם בחורה שגילה כמעט מחצית משלו.

אדריאנו ובת הזוג החדשה
אדריאנו ובת הזוג החדשה | מסך אינסטגרם

לכבוד היום המיוחד שלו בשנה, החליט אדריאנו להפתיע את 7.7 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם כשסיפר על מערכת היחסים החדשה שלו עם סיו אוליביירה, בחורה ברזילאית בת 21 (!), שכיכבה בחגיגות יום ההולדת שלו. מה שהדהים את עוקביו היא העובדה שהוא כמעט כפול ממנה בגיל.

אוליביירה היא סטודנטית לרפואה שעובדת בתור אחות ולאחרונה צולמה כשהיא מגיעה לסאו פאולו עם שחקן העבר במטוס הפרטי שלו. החברה החדשה לא היססה לשתף בפומבי את הברכה שלה לשחקן העבר: "מאחלת לך את כל האושר שבעולם, שתישאר טוב בכדורגל לנצח". הידיעה על הזוגיות החדשה של אדריאנו מגיעה רק חודש ימים לאחר שנתפס נוהג עם רישיון נהיגה לא בתוקף, מה שגרם לו לאבד אותו לחצי שנה הקרובה. מזל שיש לו אלטרנטיבה בדמות מטוס פרטי. 

עוד באותו נושא: אדריאנו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי