ניצחון חוץ ראשון: מכבי פתח תקוה חיממה את התחתית עם 1:4 על הפועל חדרה

play
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים | שלומי גבאי
ניצחון חוץ ראשון העונה למכבי פ"ת, שהתפוצצה על הפועל חדרה 06:57

נועלת הטבלה עצרה את הרצף הנוראי כאורחת: בנדה (26) ודומביה (40) כבשו, זלקה צימק (66), תומר לוי (69) וניקולאסקו (91) הרגיעו

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה עשתה הערב (שבת) סוף לרצף משחקי החוץ הנוראי שלה והרתיחה את התחתית עם 1:4 על הפועל חדרה באצטדיון בנתניה. נועלת הטבלה לא הצליחה לנצח ב-11 משחקיה כאורחת העונה וגם לא בביקורים הקודמים שלה אצל חדרה, אבל הפעם עשתה את זה לראשונה מאז השתיים שיחקו יחד בליגה הארצית (1:2 באפריל 1989) וכעת היא מרוחקת רק נקודה מהפועל ירושלים שמעל הקו האדום.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים
מתקרבים לניצחון החוץ הראשון העונה. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים | שלומי גבאי

הפועל חדרה הגיעה במומנטום נהדר, אחרי שמונה מחזורים ללא הפסד שבהם ספגה ארבעה שערים בלבד, אבל הערב ספגה רביעייה ב-90 דקות ותצטרך להמשיך להילחם על מקומה בין שש הראשונות. מכבי פתח תקוה החלה באגרסיביות רבה שהניבה שלושה צהובים מוקדמים וגם פציעה של מוחמד אוסמן, שיצא בדקה ה-13 והתברר כחיסרון משמעותי מבחינת המארחת. לאמק בנדה (26) ואבובקאר דומביה (40) העניקו לניר קלינגר יתרון 0:2 במחצית, אבל חדרה הייתה מסוכנת הרבה יותר ונעצרה פעם אחר פעם אצל אריק ינקו.

השוער המשיך להציג יכולת טובה, אבל בדקה ה-66 כבר לא יכול היה למנוע נגיחה נהדרת של מנשה זלקה אל הרשת. חדרה קיוותה להמשיך ללחוץ וגם להשיג את השוויון, אך הפקירה את החלק האחורי ונענשה בחלוף שלוש דקות על ידי המגן תומר לוי, שחגג את שערו הראשון בקריירה בליגת העל. שתי הקבוצות המשיכו להגיע למצבים והקינוח היה שייך ליון ניקולאסקו, שבישל את השני, היה מעורב בשלישי וחתם את התוצאה בתוספת הזמן. רביעייה שנייה העונה למכבי פתח תקוה וראשונה שחדרה סופגת מאז ינואר אשתקד (4:0 בבית מול בית"ר ירושלים).

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, דולב אזרואל, תמיר גלזר, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, שובל גוזלן.

הרכב מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, אדי מחרמיץ', מוחמד הינדי, יואב הופמייסטר, איתן אזולאי, עידו שחר, לאמק בנדה, אבובקאר דומביה, יון ניקולאסקו.

עוד באותו נושא: הפועל חדרה, מכבי פתח תקוה