בית"ר ירושלים קופחה ונפרדה ב-1:1 ביתי מבני סכנין

play
שחקן בני סכנין איהאב גנאים עם מרואן קבהא מול שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף | דני מרון
שער גדול לפלייטר, בית"ר קופחה ונפרדה בתיקו 1:1 סוער עם בני סכנין 02:54

הקבוצה של יוסי אבוקסיס נקלעה לפיגור מנגיחה של אנטה פוליץ' (15), אך השתלטה על המשחק במחצית השנייה והשיגה שוויון מוצדק מרגליי חלאופילו פלייטר, בשער הבכורה שלו העונה (53). השופט רועי ריינשרייבר החליט שלא להעניק פנדל למארחת למרות נגיעת יד של גנאים (38)

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים קיוותה להשיג ניצחון שיחלץ אותה מהתחתית, אך נפרדה רק ב-1:1 הערב (ראשון) מבני סכנין. הקבוצה של יוסי אבוקסיס נראתה לא טוב במחצית הראשונה, אך המאמן הכניס את מיכאל אוחנה עוד לפני השריקה להפסקה והאחרון שינה את המשחק לזכות המארחת. בדקה ה-15 מרואן קבהא הסיט כדור שהוגבה לרחבה ואנטה פוליץ' הגיע ראשון ונגח מקרוב את השער הראשון של האורחת, 0:1 לסכנין. על סף הירידה להפסקה נגע איהאב גנאים בידו ומנע מאופיר קריאף לכבוש, אך השופט רועי ריישרייבר החליט לא להעניק פנדל לאחר בדיקה ארוכה ב-VAR וטען לעבירה של שחקן בית"ר במהלך.

במחצית השנייה הצהובים-שחורים השתלטו לגמרי על המשחק ופתחו במתקפה בלתי פוסקת על השער של גד עמוס. נגיחה של חלאופילו פלייטר נעצרה במשקוף בדקה ה-48 ודקה לאחר מכן קיבל ההולנדי כדור נהדר ממיכאל אוחנה ובעט ברגל שמאל טיל שנעצר ברשת, 1:1, בשערו הראשון של פלייטר העונה. לא מעט צהובים נשלפו במשחק, כיאה ליריבות החמה בין שתי הקבוצות. בואצ'י נכנס גם הוא אצל המארחת, אך זו לא הצליחה להשיג שער ניצחון ונותרה שלוש נקודות מהקו האדום.

קהל בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר | דני מרון
אוהדי בני סכנין לפני המשחק מול בית"ר ירושלים
הגיעו במספרים יפים לטדי. אוהדי סכנין | דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, ג'וסואה מחיאס, אוראל דגני, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, דן עזריה, לירן רוטמן, ירדן שועה, חלאופילו פלייטר.

הרכב בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, מרואן קבהא, רועי שוקרני, ארי מורה, איברהימה קונטה, גיא מלמד.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, בני סכנין