בריאל מדריד מתכננים: ראול ומונצ'י יעבדו יחד

ראול. יחזור למועדון בו הפך לאגדה?
ראול. יחזור למועדון בו הפך לאגדה? | צילום: Getty

הקפטן האגדי בדרך חזרה לבלנאקוס, שרוצים גם את תיאו הרננדס מאלאבס

(גודל טקסט)

אוהדי ריאל מדריד בוודאי ישמחו לראות את אחת מאגדות של המועדון חוזרות הביתה. ראול, מגדולי השחקנים של הבלנקוס בכל הזמנים, יעזוב בקיץ את התפקיד שלו כשגריר הליגה הספרדית בארצות הברית וצפוי לחזור לתפקיד במועדון בו שימש כקפטן.

ראול אמור להיפגש עם פלורנטינו פרס ב-9 באפריל על מנת לדון בתפקיד החדש שלו בריאל מדריד, שמצידה מתכננת לתת לו תפקיד לצד המנהל המקצועי של סביליה מונצ'י שמבוקש כמנהל הספורטיבי של הקבוצה, אבל גם רומא רוצה אותו. 

ראול נפרד מריאל מדריד לפני שבע שנים כשז'וזה מוריניו הגיע לקבוצה והבהיר לו שאין לו מקום בהרכב הפותח, אבל החלוץ האגדי לא הצטער על העזיבה אחרי שהיתה לו קריירה יפה בשאלקה הגרמנית, וגם באל סעאד הקטארית ובניו יורק קוסמוס.

מבוקש במדריד וברומא. מונצ'י (Getty)
 

במאי הקרוב הוא יעזוב את המשרה שלו כשגריר "לה ליגה" ויחזור לספרד עם משפחתו בתקווה לקבל תפקיד רציני יותר באלופת אירופה. יהיה מרתק ומרגש כאחד לראות את שני כוכבי העבר של ריאל מדריד זינדין זידאן וראול עובדים באותו מועדון ואין ספק שהקבוצה תשביח את עצמה.

מספר שבע המיתולוגי הכריז: "אם אחזור לספרד זה יהיה רק לריאל מדריד. אני תמיד מדרידיסטה", ודאג להבהיר בנוגע לאמירה שלו שהוא לא פוסל לעבוד בברצלונה אמר: "ריאל מדריד תמיד תהיה בעדיפות עליונה". הוא אמור להגיע לקלאסיקו נגד ברצלונה. 


ראול. יחזור הביתה? (Getty)

ראול שיחק בסך הכל 915 משחקים בריאל מדריד וכבש 383 שערים בכל המסגרות. הוא זכה ב-23 תארים בקריירה שלו כולל בקבוצות אחרות. הפרידה שלו מהבלאנקוס היתה צורמת משהו אחרי שרק אלף אוהדים הגיעו לומר לו שלום ב-2010.

בראיון שקיים בניו יורק הודה שהפרידה מריאל מדריד הכאיבה לו כשגילה: "תמיד רציתי לפרוש מכדורגל במדי ריאל מדריד". בגיל צעיר חצה את ראול הכביש מאתלטיקו מדריד בה שיחק במחלקת נוער והצטרף לריאל, בה הפך לאחד מכוכביה הגדולים בהיסטוריה. 


הרננדס מול ניימאר. שנה הבאה בקלאסיקו? (Getty)

עוד בריאל מדריד, במועדון מעוניינים במגן השמאלי של אתלטיקו תיאו הרננדס. מחירו של הצרפתי בן ה-19 שמושאל לאלאבס ונחשב לאחת מתגליות העונה בליגה הספרדית צפוי לעמוד על 24 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי