בקשת ההקפאה אושרה, הפחתת הנקודות עוכבה

כבירי
כבירי | צילום: דני מרון

השופט אורנשטיין אישר את בקשת הפועל ת"א. קוטלר ישמש כנאמן

(גודל טקסט)

לאחר הדיון הארוך והמעמיק שהתנהל אתמול (ראשון) בבית המשפט המחוזי אצל השופט איתן אורנשטיין בבקשת הליך ההקפאה של הפועל תל אביב מסר השופט את החלטתו הסופית בנושא.

 

הליך הקפאת ההליכים אושר בשורה התחתונה על ידי השופט אך גולת הכותרת היא העיכוב שניתן לנושא הפחתת תשע הנקודות, דבר שישאיר את האדומים עם ראש מעל המים במישור המקצועי בליגת העל.

 

 

אולם בית המשפט המחוזי בתל אביב התמלא כולו לקראת קבלת ההחלטה. השופט אורנשטיין מסר:  "עיינתי בבקשה ובנספחיה והבאתי בחשבון את חובותיה. נתתי את דעתי את עמדת העמותה ועמודים שתומכים בהקפאת הליכים. שוכנעתי שיש לקבל את הבקשה להקפאת הליכים".

 

"לא שוכנעתי שיש הצדקה לצו עיכוב נגד צדדים שלישית", הוסיף בהודעתו ומסר כי הופעל צו הקפאה זמני להראל אחזקות עד ה-17 בינואר 2017. "הגעתי למסקנה שני בעלי תפקיד כנאמן", אמר השופט.

 

לנאמנים של המועדון מונו עורך הדין שאול קוטלר ורואה החשבון חן ברדיצ'ב. הדיון הבא בנושא הפועל תל אביב ייערך ב-11 בינואר.

 


כבירי, בינתיים הנקודות נשארו (דני מרון)

 

השופט אורנשטיין שבעבר הפך וביטל החלטות של בית הדין של ההתאחדות הודיע כי הנזק שייגרם אם ההפחתה תושהה זניח והוציא צו ארעי לעיכוב בהפחתת הנקודות. שני הצדדים יאלצו להגיש טיעונים בנושא עד ה-29 בדצמבר.

 

עורך הדין של ארגון השחקנים אופיר רונן אמר: "מברך על ההחלטה. תומך בהקפאה בינתיים של הורדת הנקודות כי היה עלול להיגרם נזק בלתי הפיך. כמו כן, תומכים בהחלטה למימוש ערבויות לטובת תשלום לשחקנים. נדאג שלאורך כל ההליך שישלמו משכורות בזמן. נפעל כדי שהקבוצה תימכר בסכום משמעותי כדי שהשחקנים יקבלו את מה שמגיע להם".

 

אישור הליך היציאה להקפאת הליכים יוביל לשימוש בכספי הערבויות של מני ויצמן, אמיר כבירי, חיים רמון, עידו חג'ג' וגורמים נוספים שהפקידו ערבויות מכספם הפרטי. מסתמן כי בית המשפט יחליט על תכנית הבראה למשך חודש או חודשיים שלפיה יוכלו להתקדם. הנושא הראשון בו יטפל הנאמן יהיה תשלום משכורות חודש נובמבר לשחקנים ולעובדי המועדון שלא שולמו על ידי אמיר כבירי שהפנה את המבקשים אל הנאמן שימונה.

 


יפסוק החלטה יוצאת דופן? אורנשטיין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי