בירור נערך עם קפילוטו, ביקורת על דני גולן

בן בסט
בן בסט | צילום: ערן לוף

בלם הפועל חיפה הכחיש קללות גזעניות לעותמאן. המאמן ספג אש

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה לא הסתירו את האכזבה אחרי ה-1:0 לבני סכנין אמש (שבת) שקטע את חלום הפלייאוף העליון ככל הנראה. השחקנים לא חסכו ביקורת לאחר המשחק מההרכב איתו פתח דני גולן ועוד יותר מהחילופים שביצע.

 

בניגוד לחלק מהתיגולים בשבוע האחרון גולן החליט לפתוח עם אותו הרכב מהמחזורים האחרונים בהם ירדה היכולת הקבוצתית, והביקורת מופנת בעיקר לאדילסון בהאיה שלא כבש מאז המחזור החמישי ועדיין נשאר בהרכב על חשבונם של שחקנים כמו עידן גולן ושלומי ארבייטמן.

 

 

אחד השחקנים אמר אמש לאחר המשחק: "המערך שעלינו איתו לא מתאים, וגם החילופים לא שינו כלום. מצד שני אנשים עשו פה מעבר מהיר מאוד מהישרדות לפלייאוף עליון ושכחו שיש חצי ליגה שמתנדנדת ככה".

 

דור מלול סיכם את ההפסד: "ברור שהתוצאה מאכזבת אך הדרך טובה. כל קבוצה החמיצה מספר הזדמנויות והמשחק הוכרע במצב נייח. זה לא לעניין לדבר על פלייאוף עליון, צריך להסתכל ממשחק למשחק ואנחנו מרוכזים כבר במשחק הגביע".

 

 


אז לאן מועדות פניו? כץ (ערן לוף)

 

השחקנים יחלו את ההכנות לקראת משחק הגביע נגד הפועל רמת גן (רביעי, 19:00), כאשר צפויים מספר שינויים בהרכב. שניים שבוודאות יפתחו וזכו למנוחה היו שלומי ארבייטמן ואושרי רואש.

 

בנוגע לתקרית בין ניסו קפילוטו לעלי עותמאן מסכנין, המועדון קיים בירור בנושא והבלם הכחיש כי נאמרו דברים על רקע גזעני. השחקן סיפר כי הגיב לקללות קשות שהטיח בו בסיום המשחק עלי עותמאן וכי בכל מקרה לא היה מדובר בקללות על רקע גזעני. "המועדון מצר על התקרית במיוחד לנוכח היחסים המצוינים עם מועדון בני סכנין ומדגיש כי הוא דוגל ומקיים הלכה למעשה דו קיום מזה שנים רבות".                  

 

יחד עם זאת, מקורבי השחקן אמרו: "ניסו מוכן לעבור בדיקת פוליגרף מרוב שהוא נסער על ההאשמות האלו, עלי עותמאן ידוע בתור אחד הפרובוקטורים הגדולים בליגת העל וכנראה שלא מספיק לו ניצחון".

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי