בוזגלו תחת מעקב של בשיקטאש ואנטליהספור

יסכים לעבור לטורקיה?
יסכים לעבור לטורקיה? | צילום: אודי ציטיאט

בבאר שבע מאוכזבים מדודו גורש ואובידיו הובאן, והשניים עשויים לעזוב בקיץ

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה אמש (חמישי) קצת מאוכזבת את המסע הקסום בליגה האירופית עם 2:1 לבשיקטאש בוודאפון ארנה ו-5:2 בסיכום שני המשחקים אבל קשה לומר שלא עם גאווה וחיוך על הפנים. האדומים יחזרו לישראל עם ראש מורם למאבקי הליגה.

 

"שריף, אוליפיאקוס, סלטיק, סאות'המפטון ואינטר הפסידו השנה להפועל באר שבע", התגאו במועדון ."יש מועדונים שלא יכולים להגיד שעשו את זה מעולם ואנחנו עשינו בשנה אחת עם תקציב נמוך משל כל אחת מהן". אז נכון שמול בשיקטאש זה כבר לא הספיק אולם כשהרוטציה כוללת שחקנים כמו וינסנט אבובאקר וגוקהאן אינלר ניתן להבין מהם הבדלי הרמות: "זו קבוצה של שמינית גמר אלופות. צריך לדעת להכיר את הדברים".

 

 

שיעורי בית. מבחינת ברק בכר המפעל האירופי הבהיר כמה דברים לגבי השחקנים עליהם הוא עדיין מתלבט לגבי העונה הבאה. ניתן לראות שבקמפיין האירופי בכר נתן קרדיט למספר מועט יחסית של שחקנים לעומת משחקי הליגה כאשר שני הנפגעים העיקריים מכך אמורים להיות אובידיו הובאן ודודו גורש. "עוד לא החלטנו אם הם ממשיכים", סיפרו בבאר שבע עוד לפני המשחק. אחריו כבר ניתן להגיד שאם בבאר שבע רוצים בעונה הבאה להגיע אכן לשלב הבתים של ליגת האלופות כנראה שיצטרכו להביא חלופות טובות יותר.

 

מי שעשוי להרוויח מהקמפיין הנהדר שלו שכלל שני שערים הוא מאור בוזגלו. הקשר מסיים חוזהו ולא ימשיך במועדון וזכה למחמאות ממאמן בשיקטאש בסיום ההתמודדות. בסביבתו של הקשר ידעו לומר כי הם זכו להתעניינות ממספר מועדונים בטורקיה כאשר בשיקטאש היא בין המועמדות לקלוט את הקשר אך גם ריזספור מתחתית הליגה הטורקית ואנטליאספור עוקבות אחרי הקשר. לא מן הנמנע שהקשר יסכים לשוב לאירופה עבור שכר של קרוב למיליון יורו. "האופציות פתוחות, יש לנו הצעות גם מעבר לים", אמרו בסביבת הקשר.

 

ניסיון. אמנם את שלב שמינית הגמר הם יראו מהבית אבל אלונה ברקת סימנה "וי" גדול על אחד הצעדים החשובים ביותר מבחינתה מאז קנתה את המועדון. ברקת הסבירה לאורך כל הדרך כי לא תעבוד עם תקציבים לא שפויים וכי הכל צריך להיות מאוזן. על מנת להיות מאוזן ומצד שני להתמודד במשכורות העתק שמשולמות במכבי חיפה ומכבי תל אביב ברקת רוצה להגדיל הכנסות וזה יכול להגיע מכיוון אחד ודי ברור: המפעלים האירופיים. העונה הזאת מעבר להכנסה הכספית הגדולה תקל על באר שבע את הדרך לשלבי הבתים בעונה הבאה ולמעשה פתחה את הסכר שהיה סגור כל כך הרבה זמן: "הנקודות שצברנו העונה יבואו לידי ביטוי בשנה הבאה. נצטרך לדעת לנצל את זה", אמרו בקבוצה.

 


חושב קדימה, בכר (אודי ציטיאט)

 

חזרה לליגה. עכשיו באר שבע תשוב לליגה ותארח את הפועל כפר סבא (שני, 20:30, ספורט1) באצטדיון טוטו טרנר כאשר התסריט הצפוי הוא שהיא תגיע רק ביתרון של הפרש שערים על מכבי תל אביב.

 


תורג'מן מתגאה בשלל (אודי ציטיאט)

 

בכר הבהיר באמצעות ההרכב בפתח בטורקיה כי המשחק החשוב יותר מבין השניים הוא המשחק בליגה. המטרה ברורה: התואר היחיד שנשאר לאדומים להיאבק עליו העונה – אליפות.

 

"הודחנו מאירופה וגם מהגביע אז ברור שהליגה היא הדבר הכי חשוב כרגע", אמרו במועדון. "אבל בואו לא נשכח שזכינו באלוף האלופים וגביע הטוטו".

 

 

חזרנו הביתה. כולנו מודים לשרה מירי רגב ולאנשי משרדה על הסיוע והליווי. תודה מיוחדת לאנשי הבטחון המקסימים ששמרו עלינו באדיבות ובמקצועיות.

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) 24 בפברואר 2017

 

בלי ששמנו לב בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות רשמה באר שבע שלושה הפסדים וניצחון דחוק על הפועל אשקלון ולכולם ברור כי הפסד לכפר סבא יבהיר סופית כי האדומים במשבר. 

 


גורש, עתידו בנגב לא ברור (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי