טיול קליל: צ'לסי ניצחה 1:2 בליל ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות

קשר צ'לסי כריסטיאן פוליסיץ' חוגג שער בליל | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE

אלופת אירופה נקלעה לפיגור מפנדל של ילמאז (38), אבל פוליסיץ' (45+3) ואספיליקואטה (71) הפכו וקבעו 1:4 בסיכום המשחקים

קבוצות: צ'לסי ליל
(גודל טקסט)

בזמן שצ'לסי מנסה להתמודד עם הסנקציות הקשות שהוטלו עליה, מתעמתת עם בכירים בממשלה הבריטית ומנסה להתמודד עם הדיווחים הרבים על עתיד המועדון בצל הניסיונות להעביר את הבעלות על המועדון לידיים חדשות, הקבוצה מתארחת כעת בצרפת אצל האלופה המקומית ליל בניסיון לשמור על היתרון 0:2 מהמשחק הראשון ולהשיג את הכרטיס לרבע גמר ליגת האלופות.

מרקוס אלונסו, מגן צ'לסי
התאושש מפציעה וחזר להרכב של טוכל. מרקוס אלונסו | רויטרס

צ'לסי עלתה ליתרון מהיר משער של קאי האברץ במפגש הקודם ביניהן בסטמפורד ברידג' וכריסטיאן פוליסיץ' הכפיל את היתרון, שמשמעותו שליל צריכה לנצח בשני שערים כדי לכפות הארכה ובשלושה שערים או יותר כדי להעיף את אלופת אירופה כבר בשלב 16 האחרונות.

הבלוז יכולים לרשום ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ולהדיח את הנציגה הצרפתית האחרונה שנשארה העונה בליגת האלופות. להרכב של תומאס טוכל חזר מרקוס אלונסו שעורך את הופעתו ה-200 במדי הבלוז, בעוד ריס ג'יימס נותר מחוץ לסגל בעקבות פציעה. רומלו לוקאקו שוב על הספסל ובהתקפה משתפים פעולה קאי האברץ ופוליסיץ'.

חלוץ ליל ג'ונתן דייויד מול קשר צ'לסי אנגולו קאנטה
צ'לסי מתקשה. קאנטה מנסה לעצור את דייויד | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE

הרכבים

ליל: ליאו ז'ארדים, זקי צ'ליק, ז'וזה פונטה, סוון בוטמן, טיאגו ג'אלו, שקה, בנז'מן אנדרה, גבריאל גודמונדסון, ג'ונתן במבה, ג'ונתן דייויד, בוראק ילמאז.

צ'לסי: אדואר מנדי, אנדראס כריסטנסן (טרבו צ'אלובה, 33), טיאגו סילבה, אנטוניו רודיגר, ססאר אספיליקואטה, מרקוס אלונסו, אנגולו קאנטה, מתאו קובאצ'יץ', ז'ורז'יניו, כריסטיאן פוליסיץ', קאי האברץ.

בוראק ילמאז חלוץ ליל
הצרפתים זקוקים לשער נוסף כדי לכפות הארכה | אימג'בנק GettyImages, FRANCK FIFE

מהלך המשחק

דקה 10: כריסטנסן הכשיל את דייויד כ-18 מטרים מהשער, ילמאז סובב את הכדור החופשי גבוה מעל השער.

דקה 24: צ'לסי יצאה להתקפה מתפרצת שבסופה פוליסיץ' ניסה למצוא את האברץ, אבל ז'ארדים העירני הקדים את החלוץ.

דקה 33: חילוף ראשון בצ'לסי: כריסטנסן נפצע ופינה את מקומו לטרבו צ'אלובה.

דקה 38, 0:1 לליל: ז'ורז'יניו הרים את היד גבוה ברחבה, הכדור פגע בו ושופטי המסך התערבו במהרה וקראו לשופט לצפות באירוע. ההחלטה תוקנה במהרה על ידי השופט וילמאז לא התקשה להכניע את מנדי מ-11 מטר.

דקה 45+3, צ'לסי חזרה ל-1:1: עמוק בתך תוספת הזמן של המחצית הראשונה אלופת אירופה חזרה למשחק. ז'ורז'יניו כיפר על נגיעת היד שהובילה לפנדל עם כדור עומק נפלא לפוליסיץ', שבאחד על אחד בעט לפינה הרחוקה ופנימה.