בגאצקיס: עדיין לא יודע אם סימפסון מתאים לרמה שלנו

איינרס בגאצקיס. מכת פציעות
איינרס בגאצקיס. מכת פציעות | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי במסע"ת לאולימפיאקוס (ה', 21:05): "מוגבלים בלי ספאנוליס"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחק היורוליג (חמישי, 21:05) בהיכל מנורה מבטחים מול אולימפיאקוס. המאמן איינרס בגאצקיס התייחס ליריבה וגם דיבר על היריבה היוונית.

 

בשבילי אולימפיאקוס זה אחד המועדון היציבים בליגה", פתח הלטבי. "הם משחקים באיכות גבוהה בשני צדי המגרש. אם אתה מאבד או לא לוקח ריבאונד, אז יש לך בעיה גדולה. הם אחת הקבוצות הטובות ביורוליג".

 

 

סימפסון – אחרי שדיברתי עם ננו גינזבורג הבנתי שהוא עם גישה לעזור, מה שהוא עושה הכי טוב זה ריבאונד נקודות והגנה. הוא חכם, אגרסיבי ומרוכז במשחק, לא כמו אחרים שרק אוהבים לשחק ולא מרוכזים, ואנחנו צריכים את הניסיון שלו כשקווינסי מילר וג'ו אלכסנדר בחוץ. נראה בקרוב אם הוא מתאים לרמה של היורוליג, אי אפשר לדעת אם הוא לא יקבל צ'אנס. כל שחקן מתישהו צריך לנסות. הוא יגיע מחר ב-12 וחצי, אבל עקב המצב שלנו והסגל הקצר ניתן לו הזדמנות מהר. אנחנו עדיין בונים על החזרה של מילר אז רשמנו אותו רק ליורוליג בינתיים, אבל יש לנו שחקן עם מוטיבציה ובסיטואציה מסויימת הוא יכול להירשם גם לליגה, הוא מכיר את הליגה ויכול לעזור.

 

המשחק והסגל הקצר – זה לא רק שחקן אחד. הם יודעים איך לנצל מצבים, אבל על המגרש זה חמש על חמש והכל מתחיל באגרסיביות. בדר"כ ההתקפה שלהם הולכת על פיק אנד רול, בעיקר גבוה עם פרינטזיס, ומשחק מעבר. בלי ספאנוליס הם מוגבלים אבל זה לא משנה, אני אומר שאפשר לנצח אבל זה קל להגיד ולא לבצע".

 

קווינסי מילר. בוחנים את מצבו (עדי אבישי)

 

על קוסטס פפאניקולאו – כל שחקן שלהם יכול להשפיע על המשחק. פפאניקולאו, עם הגודל שלו עם הריבאונד ועם האגרסיביות, עשה את זה נגד פנר והוביל אותם ליתרון. הוא יודע איך לשחק ולנצח מצבים, אם אתה מבין את המשחק זה לא קשה לך. שחקנים מקומיים שרוצים להשתפר זה חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי