בגאצקיס: אנחנו משחקים על הכבוד של המועדון

איינרס בגאצקיס. משחקים על הכבוד
איינרס בגאצקיס. משחקים על הכבוד | צילום: עדי אבישי

מאמן מכבי ת"א לקראת באסקוניה: "אנחנו לא צריכים לחפש תירוצים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מחר (חמישי, 21:05) מול באסקוניה במסגרת המחזור ה-22 של היורוליג. המאמן איינרס בגאצקיס ערך היום מסיבת עיתונאים ודיבר על מצב הקבוצה, הסיכויים שנותרו ועל היריבה הספרדית החזקה.

"הדבר הכי חשוב זה האגרסיביות", פתח בגאצקיס. "עלינו לשחק באגרסיביות, זה אספקט שחסר לנו בדקות מסוימות והיריבות מיידית מנצלות זאת. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות. בבאסקוניה שיחקנו 33 דקות, שכחנו מכל מה שדיברנו עליו והם מייד ניצלו זאת. אנחנו יודעים שזה היה אחד המשחקים הטובים שלהם העונה, אבל אנחנו צריכים לזכור על מה אנחנו משחקים – הכבוד לשחקנים, למועדון ולאוהדים".

 

 

משחקים בשביל הכבוד או בשביל הסיכוי לעלות: "אני תמיד מאמין שיש סיכוי. אני חושב שאם נתחיל לחשב סיכויים ונקשיב למה אנשים אומרים, אנחנו נהיה בבעיה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו וזה גם מה שאמרתי לשחקנים. אנחנו לא צריכים לחפש תירוצים, אלא לעבוד".

 

 

שבוע הגביע: "אני לא חושב רחוק מדי. הדבר הכי חשוב המשחק הכי חשוב הוא מחר, אחר כך המשחק נגד אשדוד. כמובן שהגביע הוא חשוב, אלו שני משחקים שאם אנחנו רוצים לנצח בהם ולשמור על כבודנו נצטרך להיות הכי טובים שאנו יכולים".

 

 

 

איינרס בגאצקיס. דורש אגרסיביות (עדי אבישי)

 

 

הכנה לבאסקוניה: "אם נהיה רכים, אז באסקוניה תעניש אותנו פעם נוספת. אם נהיה אגרסיביים ונשתמש בעבירות שלנו, אז אנחנו נהיה בסדר. הכל מתחיל מהאגרסיביות. אני עוסק בכדורסל כל חיי ואני מכיר את באסקוניה ואת השחקנים שלה לאורך שנים. השינויים הם לא טקטיים בעיקר, אלא שינויים קטנים ואולי קצת סודות שצריך לחשוף. עם כל הכבוד לשמירות ולשינויים, הכל מתחיל באגרסיביות – קל יותר לשלוט על המשחק אם השחקנים לא רכים".

 

 

עסקת דריל מונרו: "הוא לא המועמד היחיד. אנחנו חסרים שחקן אגרסיבי, שלא מכבד את היריב ופשוט משחק חזק".

 

 

הלטבי אישר שקווינסי מילר ישחק: "אשתמש בו בדיוק לפי מספר הדקות שהרופאים אישרו. לא יותר ולא פחות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי