אלושי עבר מבחן כשירות, ואצק ייעדר במכבי חיפה

אלושי
אלושי | צילום: ערן לוף

הקשר הקוסוברי עשוי לשחק באשקלון (20:30, ספורט1). עטר על הספסל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תתארח ב-20:30 (ישיר בספורט1) אצל הפועל אשקלון במשחק שמוגדר עבור המועדון כאחד המשמעותיים העונה.

 

"המטרה היא אך ורק ניצחון", אמר המגן גארי קגלמאכר והוסיף: "הייתה אווירה שונה במשחק מול מכבי תל אביב ואנחנו מקווים להמשיך את השיפור משבוע שעבר והפעם גם לחזור עם מלוא הנקודות".

 

 

הקשר הקוסוברי, אניס אלושי, שנטש אתמול את האימון המסכם של הקבוצה בגלל כאבי גב עבר מבחן כשירות ויהיה בסגל. אלושי לא צפוי לפתוח בהרכב ומי שצוי להחליפו הוא רועי קהת.

 

מי שעוד חוזר לסגל הוא החלוץ אלירן עטר. עטר שחוזר מפציעה ארוכה יהיה על הספסל בתחילת המשחק. גם החלוץ הנורבגי פיטים אזמי יחכה להזדמנות שלו מהספסל לאחר שנעדר מאחד האימונים השבוע, ואילו הצ'כי קמיל ואצק ייעדר מהתמודדות לאחר שקיבל את אישור המועדון לשהות לצד אשתו בבית החולים. לוואצק ולרעייתו נולד הבוקר בן בכור. לא מן הנמנע שבמקומו יעלה בהרכב דקל קינן, כך שוואליינטה יוסט לקישור אחורי.

 

קבוצת הנוער של חיפה בדריכות מלאה לקראת משחק ליגת האלופות מחר מול בורוסיה דורטמונד. כ-5,000 צופים צפויים להגיע למשחק. אחד מכוכבי הקבוצה, ים כהן, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "ליגת האלופות זה מפעל הרבה יותר יוקרתי ומסתכלים עליו הרבה יותר, אין ספק שההתרגשות קצת יותר גדולה. ניתן את המאה אחוז שלנו, גם בליגה אנחנו עושים את זה. אם לא תנסה, לא תצליח. אנחנו אף פעם לא מפחדים. היינו מאוד רוצים שכל הקהל של מכבי חיפה יגיע. אין ספק שאם יבואו כמה אלפים, אנחנו נרגיש תמיכה גבית חזקה מאוד. זה ייתן לנו עזרה גדולה מהיציע ואני מקווה שנחזיר".

 


אלירן עטר, חוזר לסגל (ערן לוף)

 

ההרכב המשוער: אוהד לויטה, גארי קגלמאכר, מארק ואליינטה, דקל קינן, הולמאר אוילפסון, סאן מנחם, נטע לביא, רועי קהת (אניס אלושי), גילי ורמוט, עמית זנטי, עומר דמארי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי