איזי צדק: עאבד כבש ובישל ב-0:2 של קריית שמונה

שחקני קש חוגגים ניצחון
שחקני קש חוגגים ניצחון | צילום: ערן לוף

חלוץ המריבה גם החמיץ פנדל מול הפועל חיפה שסיימה בתשעה שחקנים

(גודל טקסט)

ניצחון בכורה בליגה לתומר קשטן. הפועל קריית שמונה רשמה את ניצחונה השני ברציפות לאחר שגברה 0:2 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-12. קשטן, שקיבל את המושכות כבר בגביע הטוטו והספיק להדיח את מכבי ת"א, ממשיך ב-100% הצלחה. 

גיבור המשחק היה ללא ספק אחמד עאבד. החלוץ, שבעקבות חילוקי הדעות בין הבעלים איזי שרצקי לבני בן זקן, לגבי שיתופו בהרכב, גרמו לפיטורי המאמן, נתן את אותותיו על כר הדשא.  עאבד היה שותף לבישול השער הראשון, כבש את השני ואף הספיק להחמיץ פנדל. 

 

האדומים מהכרמל נשארו בתשעה שחקנים, לאחר שרובי לבקוביץ' השוער המחליף של פלטהאוזן הורחק בכרטיס אדום ישיר ומאוחר יותר הצטרף אליו ברונו פניירו שקיבל את הכרטיס הצהוב השני.  שוער הנוער רותם פדידה בשל הנסיבות קיבל את דקות הבכורה שלו בין הקורות. 

עד לסיום כלל התוצאות של המחזור, ק"ש עולה זמנית למקום החמישי עם 17 נקודות. מנגד האדומים מהכרמל נשארים במקום התשיעי עם 13 נקודות. 

הרכבים

קריית שמונה: איתמר ניצן, עודד אלקיים, דין מימוני, קסיו פרננדס, אורן ביטון, שלומי אזולאי הקשר, עדן שמיר, דידייה ברוסו, מאוריסיו, אחמד עאבד, שלומי אזולאי החלוץ.

הפועל חיפה: רובי לבקוביץ', דור מלול, ברונו פניירו, ניסו קפילוטו, חיים מגרלשווילי, ג'וליו סזאר, לירן סרדל, מקסים פלקושצ'נקו, אדילסון בהייה, חנן ממן, מהראן לאלה.

 

מהלך המשחק

אחרי 38 דקות די משעממות פרץ עאבד מימין והגביה כדור לראשו של אזולאי הקשר שהמשיך לרשת, 0:1 לקריית שמונה. בדקה ה-48 נפסק פנדל מעורר מחלוקת בטענה לנגיעה ביד של ז'וליו סזאר. עאבד בעט מהנקודה הלבנה לקורה והתוצאה נותרה בעיינה.

 

בדקה ה-63 קיבל כרטיס אדום השוער רובי לבקוביץ' לאחר שהכשיל מחוץ לרחבה, מי שנכנס במקומו היה שוער הנוער רותם פדידה.

 

בדקה ה-71 קרית שמונה הכפילה את התוצאה ל-0:2, לאחר שאורן ביטון הגביה מצד שמאל למרכז הרחבה ומשם עבאד הרשית מהאויר.

 

בדקה ה-86 הפועל חיפה נשארה בתשעה שחקנים, לאחר שברונו פיניירו קיבל כרטיס צהוב שני.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי