אזמי חתם במכבי חיפה: מקווה שהקהל יאהב אותי

| צילום: מכבי חיפה

החלוץ הנורבגי השלים את מעברו עד 2019. קרלסן: "יהיה שחקן מפתח"

(גודל טקסט)

תקופה לא פשוטה עוברת על מכבי חיפה וגם האימון אמש (ראשון) עבר באווירה קשה. המאמן רנה מולנסטיין ערך אסיפה עם השחקנים ודיבר כי רק ביחד הקבוצה תוכל לצאת מהמשבר הקשה בו היא נמצאת. מולנסטיין אמר לשחקנים: "רק ביחד נצא מהמצב הזה. נעבוד קשה באימונים ונוכל לצאת מהמשבר".

 

בנוסף בצוות המקצועי ערכו שיחות אישיות מהשחקנים וחלק מהשיחות היו עם השחקנים הצעירים בכדי להרים את המורל להמשך הליגה ובעיקר למשחק מול מכבי תל אביב (שני, 21:00). "מולנסטיין מנסה להתנהג כרגיל אבל גם הוא מבין כי זמנו אוזל משמעותית והוא חייב להביא תוצאות", אמרו בחיפה. השחקנים המשיכו את ההכנות לקראת המשחק מול הצהובים, החלוץ אלירן עטר נטש את האימון כאשר הרגיש כאבים במקום הפציעה, ובמועדון אופטימיים כי השחקן יחזור לפעילות מלאה כבר השבוע.

 

 

את מצב הרוח העלתה במעט חתימתו הרשמית של פיטים אזמי. החלוץ הנורבגי בן ה-24 מגיע מבודו גלימט חתם על חוזה לשנתיים וחצי, עד קיץ 2019, כאשר ישנה אופציה להארכת ההתקשרות לעונה נוספת.

 

 אזמי התייחס לחתימה ואמר לאתר הרשמי: "מדובר במועדון עם היסטוריה עצומה בעל סגל צעיר ואני מקווה שאצליח לגרום שנהיה טובים יותר. אני מקווה שהקהל יאהב אותי ואגרום להם להיות שמחים".

 

אזמי לראשונה במדים הירוקים (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

 

המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן הוסיף: "אנחנו שמחים שפיטים מצטרף אלינו. אנחנו מאמינים שהוא יוסיף אנרגיה ותשוקה רבה למשחק הקבוצתי. הוא שחקן צעיר עם הרבה פוטנציאל לצמיחה ואנו מאמינים שהוא יהפוך לשחקן מפתח בשנים הקרובות".

 

 

גם הקשר אניס אלושי שסיכם את כל תנאיו יחזור מחר לארץ ויחתום גם כן על חוזה בחיפה. במועדון מקווים להחתים גם שחקן ישראלי כאשר עדיין הקשר עומרי אלטמן הוא המועמד העיקרי למרות שבסביבתו של הקשר סיפרו כי הוא מחזיק בהצעה מחו"ל ולא מן הנמנע כי יעדיף לעזוב את ישראל. הקשר ג'אבר עטאא שכבר סיכם את תנאיו באשדוד יעבור השבוע לקבוצה הדרומית.

 


מולנסטיין, על זמן שאול (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי