0:2 לוויאריאל, 9 דקות לאצילי. 0:0 לאתלטיקו

| צילום: האתר של גרנאדה

גרנאדה נותרה במקום האחרון. תיקו מאכזב לקולצ'ונרוס אצל אלאבס

(גודל טקסט)

גרנאדה, עם עומר אצילי שעלה מהספסל בדקה ה-81, נכנעה 2:0 לוויאריאל ונותרה עמוק במקום האחרון בטבלה. אתלטיקו מדריד שוב אכזבה ואיבדה נקודות יקרות ב-0:0 באלבאס. אייבר גברה על דפורטיבו לה קורוניה 1:3. 0:2 לסלטה ויגו אצל לגאנס.

ויאריאל טרם ניצחה ב-2017, מאזנה בכל המסגרות בחודש האחרון עומד על שלוש תוצאות תיקו ושני הפסדים, אך ניצחון קל על נועלת הטבלה סיפק לה שבוע נוסף במקום השישי והיא עם 34 נקודות, שתי נקודות בלבד מאתלטיקו מדריד.

לעומת זאת, האורחת הבטיחה שבוע נוסף במקום האחרון בטבלה והיא נראית בדרך הבטוחה לליגת השנייה. קבוצתו של לוקאס אלבארס אולי השתפרה מעט בשבועות האחרונים לעומת היכולת שהציגה בתחילת העונה, אבל זה עוד רחוק מלהספיק כדי לצבור נקודות. עומר אצילי נכנס בדקה ה-81 ולא הצלייח לסייע לחבריו.

ישחק בליגה השנייה? עומר אצילי (גרנאדה – האתר הרשמי)

עומר אצילי, שפתח ב-1:1 מול אוסאסונה לפני כשבועיים, עלה רק מהספסל בדקה ה-81 וכבר לא הצליח לסייע לקבוצתו לשוב מפיגור כפול. ברונו היה הראשון לכבוש כאשר בדקה ה-42 נהנה מבישול של הבלם אלבארו גונסאלס, והאחרון היה גם מי שחתם את תוצאת המשחק. כדור קרן בדקה ה-73 נחת על ראשו של גונסאלס, הכדור פגע בחלוץ ניקולה סנסונה וחזר אל הבלם שמזווית לא קלה הצליח לשלוח רגל ולקבוע 0:2.

אדריאן ראמוס, החלוץ שעזב את דורטמונד והגיע לגרנאדה, הקפיץ מעל אוצ'ואה בתוספת הזמן ופגש רק את המשקוף.

אלאבס – אתלטיקו מדריד 0:0

אתלטיקו מדריד שוב אכזבה עם תיקו שלישי בשישה ימים. אלאבס הגיעה למצבים טובים יותר, אך לא הצליחה למצוא את ההרשת. גם בסיבוב הראשון המשחק בין הקבוצות הסתיים ללא הכרעה (1:1). במידה וריאל סוסידאד תפתיע את ריאל מדריד בחוץ מחר, קבוצתו של דייגו סימואנה תאבד את המקום הרביעי.

הרבה עצבים במנדיסורוסה (Gettyimages)

משחקים נוספים: אייבר – דפורטיבו לה קורוניה 1:3 (אדריאן 4, סרג'י אנריק 16, פלוריאן לז'ן 52 / אמרה צ'ולאק 19), לגאנס – סלטה ויגו 2:0 (למוס 32, גידטי 66 בפנדל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי