תנו זמן: ב"ש שילמה על הדרך, ויכולה להתגאות

ברדה
ברדה | צילום: אודי ציטיאט

גורש וחבריו להגנה טעו, אבל רק אולד טראפורד יפחיד את בכר ושחקניו אחרי סלטיק

(גודל טקסט)

רגע אחרי המכה הכואבת שספגה הפועל באר שבע אמש (רביעי) בסלטיק פארק כולם צריכים לפקוח עניים ולהסתכל בצורה קרה על המשחק. אחרי ה-5:2 הכואב זה הזמן לסכם בנקודות.

 

 

1. כמעט כל מי שהתראיין בסיום המשחק דיבר על האווירה במגרש, אז אפשר לנסות להכין את השחקנים מנטאלית אבל עד שהדף הקריאות של אוהדי סלטיק לא שורף לך את עור התוף אתה לא ממש יכול להתכונן לחוויה הזו. זה מה שעלה בשער המהיר והכניס את סלטיק למשחק, דבר שבשילוב עם הקהל היה גדול על האלופה הישראלית.

 

2. החוליה האחורית של באר שבע שהייתה החלק הכי יציב בעונה שעברה נראית פגיעה העונה. זה מתחיל בדודו גורש שהרבה לטעות מול שריף בטרנר אבל הבריק מול אולימפיאקוס. אתמול הוא שוב חירב במו ידיו את סיכויי העלייה של באר שבע, אבל לא רק הוא.

 


חירב את המשחק, כמעט לבד (אודי ציטיאט)

 

הבחירה בחיימוב באלוף האלופים הישראלי, בשילוב עזיבתו של סוארס ופציעתו של מיגל ויטור הביאה לתנודות רבות מדי במערך הגנתי של בכר בפרק זמן קצר מדי. לא בריא לחוליה אחורית שנשענת רבות על תיאום ותרגול משותף.

 

3. כשאליניב ברדה נחת בהפועל באר שבע הוא דיבר על רצון להביא תארים אבל גם הוסיף שזה ייקח זמן כי מסורת לא בונים ביום אחד. שנתיים של שהייה בצמרת ליגת העל לקחו כדי לקרוא תיגר אמיתי על התואר שגם הושג. ועכשיו גם שני כישלונות אירופים קרו רק כדי להצליח לעבור סיבוב. היא הבריקה כשחלפה על אולימפיאקוס אבל אי אפשר להגיע לפסגה כבר בניסיון הראשון. היא תצטרך עוד ניסיון אחד או שניים כדי אולי להיות מדורגת בשלב הפלייאוף ואז סיכוייה לעבור יגברו משום שהיא כבר תהיה קבוצה עם מסורת מסוימת ובתחום הזה פשוט אין דרך קיצור, צריך לעבור את כל השלבים כדי להתקדם הלאה.

 


אפשר להביט באופטימיות קדימה (אודי ציטיאט)

 

4. ולמרות כל זה אילולא שגיאות קשות של גורש (שהם חלק משכר הלימוד) התעלמות של השופט מפנדל אחד לפחות, וקצת יותר ניסיון ורוגע, באר שבע הייתה חוזרת לטרנר עם סיכוי ממשי להעפיל לליגת האלופות ולא רק עם סיכוי תיאורטי.

 

צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, הליגה האירופית מחכה לה ואחרי ההתנסות הכואבת בסלטיק פארק כנראה שאף איטדיון כבר לא יפחיד אותה, אולי רק אולד טראפורד.

 


ברדה, גם לאליפות לקח זמן להגיע לנגב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי