שער 500 למסי. לואיס אנריקה: משחקים עליו

על תקן המושיעים
על תקן המושיעים |

בארסה נחלצה מפיגור ב-1:2 בסביליה. סוארס החמיא: "הם ירוצו לאליפות"

(גודל טקסט)

ברצלונה לא ויתרה על האליפות. הבשורה מהרמון סאנצ'ס פיחואן היא מעבר ל-1:2 של הבלאוגרנה אמש (ראשון) ובעיקר קריאת תיגר לעבר המאבק.

 

אחרי שריאל ניצחה ופתחה פער זמנית, בארסה נקלעה לפיגור, אבל ליאו מסי איזן לפני ההפסקה ובישל ללואיס סוארס בדרך לניצחון יקר על החבורה של סמפאולי. מסי כבש את השער ה-27 שלו נגד סביליה. זו הקבוצה נגדה כבש יותר מכל קבוצה בליגה. היה זה גם השער ה-500 שלו במדי ברצלונה בכל המסגרות כולל במשחקים לא רשמיים.

 

 

בארסה התאוששה מה-3:1 לסיטי במגרש קשה. "יש לו יכולת לנצל כל הזדמנות ואנחנו צריכים לחפש אותו כל המשחק", החמיא לואיס אנריקה שפירגן גם לדניס סוארס שהוזעק ל-11 כמחליף של אנדרס אינייסטה הפצוע: "אני רוצה לשבח אותו במיוחד. הוא תמיד מוכן ומזומן למרות שהוא משחק פה ושם בלבד. זה סוג היחס שאנחנו רוצים לראות מכל השחקנים שלנו".

 

 

 Counting official matches and friendlies, Messi reaches the figure of 500 goals for FC Barcelona. Well done Leo! #FCBlive#SevillaFCBpic.twitter.com/LtQd6s8534

— FC Barcelona (@FCBarcelona) November 6, 2016

 

לואיס סוארס החמיא לאנדלוסים: "נאלצנו להזיע, סביליה לחצה עלינו. לא פלא שהם מוליכים בראש הבית שלהם בליגת האלופות. הם ייאבקו על האליפות". האורוגוואי שכבש את שערו השמיני העונה ומדורג ראשון עם מסי כמלך השערים יחמיץ את המשחק הבא בליגה נגד מלאגה בגלל צהוב חמישי. פאקו אלקסר עשוי להחליף אותו. יחד עם זאת, הוא ניצל מהשעיה בקלאסיקו ב-3 בדצמבר.

 

ג'רארד פיקה שלא שיחק בגלל הפציעה בקרסול כתב בטוויטר: "מסי פשוט מדהים. הוא היה צריך לקחת את "כדור הזהב" בכל שנה מאז 2009". 

 


סידרו קאמבק, מסי וסוארס (AFP)

עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי