שמרה על הסיכוי: 0:1 לנבחרת הצעירה ביוון

דור פרץ. ניצחון חשוב
דור פרץ. ניצחון חשוב |

שובל גוזלן המחליף כבש את השער בדקה ה-74, ישראל בתמונת העליה ליורו 2017

(גודל טקסט)

ארבעה ימים אחרי התיקו 0:0 החוץ מול הונגריה במסגרת מוקדמות יורו 2017, השיגו שחקני הנבחרת הצעירה של אריק בנאדו ניצחון 0:1 במשחק החוץ ביוון, משער של שובל גוזלן בדקה ה-74.

 

זה היה משחקה השישי של הנבחרת הישראלית ובעקבות הניצחון, היא עלתה למקום השני בבית, המעניק סיכויים להגיע לטורניר היורו. ארבע הנבחרות שיסיימו במקום השני בשלב הבתים עם המאזן הטוב ביותר, יתמודדו בפלייאוף ממנו יעלו שתי נבחרות ליורו.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש ולא התעלה לרמה גבוהה. נטע לביא בעט בדקה ה-10 לשער היווני, הכדור טס מעל השער. הניסיון הראשון של המארחים נרשם בדקה ה-27 כשסיופיס בעט חזק למסגרת, אך גלזר היה במקום והדף מצוין.

 

בדקה ה-43 נגח גוטאס היווני לאחר כדור קרן, גלזר שוב היה במקום והדף היטב. בדקה ה-71 נרשמה הזדמנות גדולה לישראל, לאחר טעות קשה בהגנת יוון, ריאן התרשל והחמיץ מקרוב.

 

בדקה ה-74 כבשה הנבחרת הישראלית את השער היחיד במשחק, שהעניק לה את הניצחון. עטאא ג'אבר פרץ ומסר כדור רוחב מדויק לגוזלן שנכנס כמחליף 14 דקות קודם לכן. החלוץ השתלט על הכדור וכבש מקרוב, 0:1 לישראל. היוונים ניסו להשוות והחלו לתקוף את השער הישראלי, אך בלא תוצאות.

 

הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, שון גולדברג, עאיד חבשי, דור פרץ, דוד קלטינס, איסמעיל ריאן, עטאא ג'אבר, נטע לביא, עידו דוידוב (עוז פרץ, 67), דור חוגי (שובל גוזלן, 60), דין דוד.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי