שכחה מאלאבס: בארסה מחצה 1:5 את לגאנס

שלישיית MSN. איפה הייתם במחזור הקודם?
שלישיית MSN. איפה הייתם במחזור הקודם? | צילום: AFP

מסי (צמד), סוארס וניימאר להטו מול העולה החדשה. 0:5 גדול לאתלטיקו

(גודל טקסט)

ההחלטה להקדים את המשחק של ברצלונה מול לגאנס היתה קשורה לשוק האסייתי, אך היא סידרה לקטאלונים סופ"ש ארוך לאחר שגברה 1:5 על העולה החדשה.

 

לאחר ההפסד לאלאבס במחזור הקודם, לואיס אנריקה לא לקח סיכונים עלה עם ההרכב החזק ביותר שלו, וזה השתלם כאשר השלישייה הגדולה שלו סגרה את המשחק כבר במחצית הראשונה. ליאו מסי היה הראשון שמצא את הרשת (15), לאחר בישול נהדר של לואיס סוארס. זאת היתה הקבוצה ה-34 מולה כובש "הפרעוש" בליגה הספרדית, כאשר רק לאס פלמאס טרם הרגישה את נחת זרועו. 

 

 

גם לאחר השער הראשון, אולי בהשפעת ה-0:7 מול סלטיק בליגת האלופות, שחקני ברצלונה המשיכו ללחוץ על הדוושה. בתמונת מראה של השער הראשון, הפעם מצא מסי את סוארס שגלגל פנימה (31). לקראת השריקה להפסקה גם ניימאר הצרף לחגיגה כשהוסיף את השלישי של קבוצתו (44).

 

One more to go!#LeganésFCB#FCBLivepic.twitter.com/Fzxar4dOLU

— FC Barcelona (@FCBarcelona) September 17, 2016

 

החגיגה המשיכה במחצית השניה, כאשר מסי כבש את השני שלו במשחק מהנקודה הלבנה (55), לאחר שניימאר הוכשל ברחבה. את הטוב ביותר הם שמרו לסוף כאשר ראפנייה הוסיף את השער היפה במשחק, כשכבש בכדור מסובב לחיבורים של סראנטס. לגאנס שהיתה טובה בדקות רבות במשחק, קיבלה שער ניחומים לאחר בעיטה חופשית נפלאה של גבריאל (80).

 

לואיס אנריקה יכול להיות מרוצה מהיכולת של קבוצות, שהוכיחה שהמחזור הקודם היה רק מכה בכנף, וכעת תתכונן למפגש המסקרן מול אתלטיקו מדריד ביום רביעי. העולה החדשה תחפש נקודות מול קבוצות אחרות.

 

לואיס אנריקה יכול להיות מרוצה (gettyimages)

 

הרכבים

לגאנס: סראנטס; דייגו ריקו, קארל מג'אני (רובן פרס/ 46), פבלו אינסואה, בוסטינזה, ויקטור דיאס; גבריאל, לואיס ססטרה, אוניי לופס (אלכסנדר סימנובסקי/ 61); דרווין מאצ'יס (עומר ראמוס/ 61), ממדו קונה.

 

ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן; ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה; ראפיניה, חאבייר מסצ'רנו, אנדרס אינייסטה (דניס סוארס/ 65), איבן ראקטיץ' (ארדה טוראן/ 57); ניימאר, ליאו מסי, לואיס סוארס (פאקו אלקאסר/ 57)

 

מהלך המשחק

דקה 13

לאחר דקות של לחץ, הזדמנות אמיתית ראשונה ללגאנס. גבריאל הרים כדור לרחבה, ססטרה נגח טוב, אך הכדור חלף מעל המשקוף ויצא לחוץ.

דקה 15

ברצלונה עלתה ליתרון 0:1: הקטאלונים יצאו למתפרצת, סוארס פרץ באגף, חדר לרחבה ומסר כדור רוחב למסי שבנגיעה אחת מצא את הרשת לראשונה מול לגאנס.


מסי. הקבוצה ה-34 שהוא כובש מולה (AFP)

דקה 20

כמעט בישול נוסף לסוארס. האורגוואי קיבל כדור ברחבה, הרים כדור גובה לניימאר, אך הברזילאי בעט לא טוב והכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 31

ברצלונה עלתה ליתרון 0:2: מסי קיבל כדור 20 מטר מהשער, עבר שני שחקנים והותיר את סוארס לבד מול הרשת החשופה, לאורגוואי נשאר רק לגלגל פנימה.



מסי וסוארס. איפה הם היו במחזור הקודם? (AFP)

דקה 33

המארחת לא נכנעת. מאצ'יס פרץ באגף שמאל, עבר את מסצ'ראנו והגיע למצב של אחד על אחד מול טר-שטגן אלה שוער זינק טוב. הוונצואליאני הגיע ראשון לריבאונד, אך הפעם נבלם על ידי אומטיטי לפני שהשוער השתלט על הכדור.

דקה 44

ברצלונה עלתה ליתרון 0:3: בישול נוסף לסוארס. האורגוואי חדר לרחבה, משך את השוער ומצא הפעם את ניימאר שהשלים שלישייה לרשת של לגאנס.


ניימאר. השלים שלישייה (gettyimages)

דקה 55

ברצלונה עלתה ליתרון 0:4: ניימאר פרץ באגף שמאל, חדר לרחבה, הוכשל על ידי בוסטינזה והשופרט הורה על הנקודה הלבנה. מסי לקח את הבעיטה ושלח כדור מדויק לרשת של סראנטס.



מסי. השלים צמד (gettyimages)

דקה 64

ברצלונה עלתה ליתרון 0:5: ראפינייה קיבל כדור במרכז המגרש, פרץ קדימה וחתך למרכז לפני ששחרר בעיטה מדהימה לעבר החיבורים של סראנטס ופנימה.

דקה 80

לגאנס צימקה ל-5:1: המארחת קיבלה כדור חופשי, גבריאל ניגש לבעוט ושלח כדור מסובב לחיבורים של טר-שטגן.

אתלטיקו מדריד – ספורטינג חיחון 0:5

הקולצ'נרוס חוזרים לעצמם אחרי פתיחת העונה הפושרת. חניכיו של סימאונה רשמו נצחון שלישי רצוף בכל המסגרות ופשוט התעללו בחיחון המסכנה. כבר בדקה ה-5 אנטואן גרייזמן וקווין גאמיירו קבעו 0:2 מהיר. הצרפתי השלים צמד עוד במחצית הראשונה והוחלף בהמשך על ידי פרננדו טורס, שגם הוא הבקיע פעמיים. 0:5 קליל לאתלטיקו וכבר ביום רביעי מצפה להם משחק העונה הראשון בקאמפ נואו נגד ברצלונה.


פרננדו טורס חוגג, צמד מהספסל (AFP)

עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי