שיר אלמליח החליטה למחוק מחייה… את הזכרונות עם בעלה!

אלמליח כהן. פעם מאוהבים והיום בכסאח?
אלמליח כהן. פעם מאוהבים והיום בכסאח? | צילום: אינסטגרם

הדוגמנית שיר אלמליח, לא מסירה רק את הבגדים. הפעם, החליטה למחוק מהרשת פרק חשוב ומשמעותי בחייה - בצעד ששינה את מה שהמעריצים ידעו עד כה על אלרואי כהן

(גודל טקסט)

הדוגמנית הלוהטת שיר אלמליח אמנם רגילה להסיר את בגדיה לטובת צילומים פרובוקטיביים וחושניים – אך הפעם מדובר בהסרה מסוג אחר לגמרי. כל מי שעקב מקרוב אחרי אלמליח ברשתות החברתיות, התרשם מהתמונות ששיתפה לצד בעלה אלרואי כהן בימים הטובים שלהם הרבה לפני הפרידה המדוברת של בני הזוג – תמונות משותפות, בהם השניים נראו מאוהבים ומאושרים, אז עוד נראה כאילו שום דבר בעולם לא יכול לערער את הקשר שלהם.

עם זאת, תופתעו לגלות כי בצעד דרמטי אלמליח הסירה מחשבונות האינסטגרם והפייסבוק שלה את כל התמונות המשותפות שלה עם כהן, כאלה שנאספו במהלך עשור ולא הותירה כל זכר לנישואים ולזוגיות ההיא.

אם תכנסו לאחת מהכתבות על אלמליח ב-TMI, תתבאסו לגלות שהתמונות שהוטמעו מחשבון האינסטגרם שלה הפכו ללא זמינות. צעד דרסטי זה, כנראה מוכיח שהסכסוך בין השניים רק הולך ומחריף, ולמרות שהצהירו הצדדים כי נותרו בקשרי ידידות ובראיון למעריב ציינה שיש סיכוי לקאמבק – נראה שהמציאות שונה, כמו בהרבה מקרים בהם גירושים עומדים על הפרק. 

אז לכל מי שתהה, אלמליח וכהן עדיין לא נפגשו על מדרגות הרבנות וסיימו רשמית את הנישואים, אבל בימים אלה עוברים הליכי גירושים. אלמליח בת ה-26 וכהן בן ה-27, הכירו עוד בימי התיכון שלהם בעיר קצרין.

אחרי שבע שנים של מערכת יחסים הדוקה השניים החליטו שהם הופכים לבעל ואישה – תוך שהקריירה של אלמליח, הדוגמנית העולה, מזנקת לשיאים חדשים. כמעט שנתיים וחצי של נישואים הגיעו לסיומם לפני כמה חודשים, כשבערב ליל הסדר, שיר ארזה פקלאותיה ועזבה את דירתם המשותפת.

שיר אלמליח, למה ככה? 

"אין תגובה".

 

Have a wonderful evening everyone @exp0ze

A photo posted by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

A photo posted by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

 

 

A photo posted by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי