שימו לב אליי: השחקנים שיהיו כוכבים בצ'מפיונס

הנה הם באים
הנה הם באים |

האח של הזאר, היהלום של מונאקו וגם היורש של יארי ליטמאנן. אותם שווה להכיר

(גודל טקסט)

היא חוזרת. כמו בכל עונה, אירופה מתמרקת לקראת המפעל היוקרתי ביבשת, ליגת האלופות. ברצלונה תפגוש את פפ במפגש מרתק, ונגר יתמודד מול פאריס סן ז'רמן וכל הגדולות יתרוצצו על הבמה לפחות עד דצמבר.

 

רגע לפני שריקת הפתיחה של הקמפיין מחר (שלישי, 21:45) ספורט1 מסמן לכם 10 כוכבים, פחות מוכרים אבל כאלו שכדאי לכם לצפות בהם.

 

 

תורגן הזאר, מנשנגלדבאך
האח הצעיר של אדן בן 23 אבל פורח בשנתיים האחרונות בגרמניה ומתחיל לענות על הציפיות ממנו. הזאר הצעיר שעבר במחלקת הנוער של צ'לסי בעסקה בה הגיע אחיו לבלוז, מתחיל לתפוס פיקוד כמספר 10 של אנדרה שוברט. עם טכניקה וראיית משחק משובחות, סמנו אותו.

 


איזה אח יגיע רחוק יותר? 

 

רפא סילבה, בנפיקה
בבית נוח יחסית עם נאפולי, דינמו קייב ובשיקטאש, הרכש הכי יקר של הנשרים העונה יכול להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. הקשר שנרכש מבראגה ב-16 מיליון יורו צפוי להוליך העונה את הקישור של רוי ויטוריה. אז אם טרם נחשפתם, כי בכל זאת ביורו הוא לא ממש שותף, תעשו את זה בעונה הקרובה.

 

חסוס קורונה, פורטו
המקסיקני המהיר בן ה-23 פרץ בטוונטה והגיע כיהלום לא מלוטש למדי הדרקונים. "אל טקאטיטו" מלהיב, דריבליסט בחסד וגם יודע לסיים. הצגות בבמה הגדולה ביותר ותהיו בטוחים שתפגשו אותו במקום יותר מוכר בעתיד הקרוב.

 


באיירן ואתלטיקו כבר חושקות, למאר (AFP)

 

תומאס למאר, מונאקו
הקשר בן ה-20 הוא תוצר נוסף לקבוצה מלאת הכישרון של מונאקו. הקשר יליד גוואדלופ צמח במחלקת הנוער של קון והפך לשחקן המשתפר של מונאקו בעונה החולפת. עם רגל שמאל ויכולת כיבוש באיירן מינכן וגם אתלטיקו מדריד כבר התרשמו. "הוא יכול לשחק בכל עמדה בקישור ומאחורי החלוץ", החמיא לו חברו עד לאחרונה, ריקרדו קראבליו. השתכנעתם?

 

גאנסו, סביליה
הברזילאי סומן תמיד ככישרון כבר כשגדל בסנטוס אך עד העונה לא מצא את עצמו באירופה. 10 מיליון יורו שילמה עליו מחזיקת הליגה האירופית ובגיל 26 הגיע הזמן לפרוע שטרות. מול הגדולות זו בהחלט ההזדמנות לעשות זאת.

 

מקסוול קורנה, ליון
את אלכסנדר לקאזט כולם כבר מכירים אבל עוד צלע בולטת בהתקפה של ליון ששבה לצמרת הצרפתית ורוצה לקרוא תיגר בעיקר בזירה המקומית, הוא הילד בן ה-19 שהגיע בעונה שעברה. עם מטען של עוצמה וכישרון החלוץ ינסה להוכיח את עצמו דווקא מול יובנטוס וסביליה. בדרך לחוזה הבא?

 


לא רק לקאזט (AFP)

 

אנדראס קורנליוס, קופנהאגן
חלוץ העתיד של הכדורגל הדני יזכה למפגש עם האריות של אירופה וגם אתם תוכלו להכיר אותו. חזק, גבוה והרבה יותר מפוקס מניקלאס בנדטנר. קרדיף ניפצה בעבר את שיא ההעברות עליו, הוא סבל מפציעה, אבל בגיל 23 חזר להפציץ בליגה בדנמרק. בבית עם פורטו, לסטר וברוז' זו בהחלט הזדמנות להוכיח שכדאי להשקיע בו שוב.

 

גלסון מרטינס, ספורטינג
התגלית העולה של ז'ורז'ה ז'סוס סומן גם הוא בגילאים צעירים בפורטוגל. הוא הוזנק לקבוצה הבוגר אשתקד לאחר שהאריך חוזהו וזכה לסעיף שחרור של 45 מיליון יורו. הוא חולם להיות כריסטיאנו רונאלדו וגם צמח על אותה עמדה מקורית, אז האם יתגלה לנו כוכב חדש? התשובות הראשונות דווקא מול ריאל.

 

פיוטר זלינסקי, נאפולי
הרכש הפולני בן ה-22 הצטרף אחרי קיץ רבוי שמועות ב-16 מיליון יורו. ביורו הוא לא ממש זכה לקרדיט מאדם נוואלקה אבל בעונה האחרונה באמפולי אפשר היה להבין שיש כאן כישרון גדול. עכשיו זה הזמן להשתדרג.

 


מאז ליטמאנן בפינלנד לא הרגישו ככה (AFP)

 

יואל פויאנפאלו, לברקוזן
הפיני רק בן 21 ופתח בסערה את העונה רק כדי להוכיח שהוא כישרון ענק. עם שלושער ב-18 דקות בשבת החולפת, אמנם מול המבורג אבל כדאי לכם להבין שמאז ליטמאנן לא היה כזה חומר גלם בפינלנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי