שייח בשיר: שחקני מכבי ת"א עברו את הגבול

השייח' בשיר. עותמאן לחץ לבן חיים הפרובוקטור את היד והראה שהוא בן אדם ענק
השייח' בשיר. עותמאן לחץ לבן חיים הפרובוקטור את היד והראה שהוא בן אדם ענק | צילום: ארכיון פרטי

השייח', דמות ידועה בסכנין, בתפילת יום השישי: "מכבי סובלת ממחלת האגו"

(גודל טקסט)

הפרדת דת ומדינה? בתחומים רבים בישראל מדובר בדברים השזורים יחד. גם במגזר הערבי. פרשת חצי גמר הגביע בין מכבי תל אביב לבני סכנין לא עברה בשקט גם בתפילות יום השישי בעיר, שם עדיין זועמים על חידוש המשחק המהיר של טל בן חיים, מהלך שהוביל לשער השוויון של ברק יצחקי. 
 

בתפילת יום השישי בסכנין קרא השייח' סלאמה בשיר, אמאם מסגד "א-סלאם" (השלום), לעבר המתפללים: "קבוצת מכבי ת"א והשחקנים שלהם עברו את הגבולות והראו שהם לא מתורבתים ומנומסים, הקבוצה הזאת סובלת ממחלת האגו והראיה שהם מעל כולם".

 
"במקביל, אנחנו כקבוצה ערבית שמרנו על ערכי הספורט והראינו שאנחנו קבוצה מודרנית ומכובדת", המשיך השייח' סלאמה בשיר, דמות מוכרת ומשפיעה באיזור שמרבה לשלב ענייני כדורגל בדרשותיו. "אנחנו רוצים לשמור על זה ולהראות לעולם שאנחנו אנשים מכובדים בצורה אדירה".

עותמאן. השייח' מבסוט ממנו (ערן לוף)

"עלי עותמאן הראה שהוא בן אדם אלגנטי וענק", החמיא השייח' למגן בני סכנין, שביקש לעצור את המשחק. "למרות כל הפרובוקציות וההתנהגות הרעה מצד טל בן חיים, הוא לחץ לו יד אחרי המשחק והתנהג לפי הערכים שלנו".
 

עוד בסיום המשחק, בו ניצחה מכבי תל אביב 2:3 בדרך לגמר גביע המדינה, הכריז יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס: "זו חזירות של שחקן היריבה. מכבי תל אביב תפסיד את האליפות אצלנו במגרש ביום שני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי