שחר לשחקנים: "מאמין בכם ומחזיק אצבעות"

| צילום: ערן לוף

תחושה טובה במכבי חיפה לקראת מכבי ת"א. משומר עדיין לא כשיר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב מול מכבי תל אביב. הירוקים לא ניצחו את סגנית האלופה כמעט 3 שנים ויחפשו לשבור את הבצורת דווקא במגרשה הביתי. הבעלים יעקב שחר הגיע לאימון בכפר גלים ואמר לשחקנים: "אני סומך עליכם, מאמין בכם ומחזיק לכם אצבעות".

רנה מולנסטיין אמר בסוף השבוע כי מכבי ת"א היא הקבוצה הטובה בישראל בחמש השנים האחרונות וכך הוא מכין את קבוצתו למשחק. ההולנדי הוסיף שעליו ועל שחקניו להמשיך בהתקדמות המקצועית שלהם ולא לחשוב על פער הנקודות בין שתי הקבוצות.

המאמצים להכשרת המגן הימני אייל משומר לא הצליחו והוא יוכל לשוב רק בעוד עשרה ימים. ההולנדי בחן אפשרות להחזרתו של גארי קגלמאכר לעמדתו בקישור ולאפשר למשומר לשחק כמגן ימני, אבל המהלך יהיה חייב להמתין מספר מחזורים.

מולנסטיין עדיין לא החליט אם לפתוח במערך התקפי מובהק עם אלירן עטר, ניקיטה רוקביציה וגילי ורמוט, או להמתין לדקות ההכרעה כמו נגד בניצחון 1:2 על הפועל באר שבע ולעלות בהרכב טקטי מאורגן עם איסמעיל ורועי קהת שייתן דגש על ההגנה. 


משומר. יפספס את המשחק החשוב (ערן לוף)

ההולנדי, שלאורך השבוע הקרין לשחקניו קטעי וידאו ממשחקי מכבי ת"א, התמקד בעיקר במשימות הסגירה של האריס מדוניאנין. את הקשר הבוסני אמור לסגור נטע לביא ועל שחקני מפתח אחרים של הצהובים שצוינו כמו אלי דסה, ואוסקר סקריונה אמורים לפקוח עין ריאן וקהת. 

למכבי חיפה נותרו שני אימונים עד למשחק והשינוי בהרכב מכבי ת"א בו אמור אייל גולסה לשחק שוב במקומו של נוסא איגיבור עשויה להוביל לשינוי חשיבה במערך המשחק.  השוער עומרי גלזר שישחק במקומו של אוהד לוויטה הפצוע מגלה יכולת גבוהה באימונים ומקבל המון שיחות ביטחון ועידוד מהמאמן והשחקנים.

הרכב משוער: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, דקל קינן, מרק ואליינטה, מריו מוסה; נטע לביא, איסמעיל רייאן, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט; אלירן עטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי