Sport1 Banner

שחקני הפועל פ"ת החרימו את אימון הבוקר

| צילום: אודי ציטיאט

הרחק מהכותרות השביתו הבוקר שחקני הפועל פתח תקווה את האימון במתחם סירקין. השחקנים שלא קיבלו את משכורות חודש מארס, לא נענו לבקשתו של המנכ"ל יורם עינב להמתין עוד יום או…

(גודל טקסט)

הרחק מהכותרות השביתו הבוקר שחקני הפועל פתח תקווה את האימון במתחם סירקין. השחקנים שלא קיבלו את משכורות חודש מארס, לא נענו לבקשתו של המנכ"ל יורם עינב להמתין עוד יום או יומיים כדי שהבעלים דורון גלנט יגייס את הכסף עד ערב החג. 

כזכור, לפני כשלושה שבועות השביתו השחקנים אימון לפני המשחק נגד קטמון ירושלים בשל עיכוב בתשלום שכר חודש פברואר. הנושא הועבר לרשות לבקרה התקציבית שאמורה לחלט ערבויות כדי לשלם לשחקנים. 

הפועל פתח תקווה נמצאת במקום הרביעי בליגה הלאומית ורחוקה 4 נקודות מהמקום השני אשר מבטיח עליה לליגת העל. במחזור הבא תארח הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה את המוליכה מ.ס.אשדוד.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי