שוינפלד: במכבי ת"א ארוויח שכר של 4 שנים

שוינפלד. לא מכחיש את ההצעות מקרויף
שוינפלד. לא מכחיש את ההצעות מקרויף |

חלוץ הפועל תל אביב הודה שהצהובים הציעו 550 אלף יורו: "אחליט בארץ"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הערב את משחק ההכנה האחרון במהלך מחנה האימונים בפולין וסיימה אותו עם 1:3 על גורניק ז'אבז'ה, קבוצת ליגת המשנה בפולין שהגיעה עם קבוצת המילואים, אך שחקני המועדון מוטרדים מהאפשרות שיעזוב ארון שוינפלד.

 

זהו היה הניצחון השלישי ברציפות של אלי גוטמן ושחקניו בפולין, לאחר 1:4 על פוגון שצ'צ'ין ו-0:2 על אנורתוסיס פאמגוסטה, ומיד בסיום המשחק סיפרו שחקנים על שיחתם האחרונה עם שוינפלד, בה אמר: "אני יכול להרוויח במכבי ת"א את מה שארוויח בהפועל ת"א בארבע השנים הבאות".

 

 

לפי השיחות עם חבריו, מכבי תל אביב מציעה לשוינפלד 550 אלף יורו לעונה לפני מענקים, כך שבהנחה שיעבור למכבי ת"א וזו תזכה בתארים ותעפיל לשלב בתים אירופי, שכרו עשוי להגיע עד מיליון יורו לעונה – ואילו הפועל ת"א מציעה לו 240 אלף דולר לכל עונה בארבע השנים הבאות. "נחזור לארץ ביום חמישי ונראה מה יהיה", אמר שוינפלד לסובבים אותו במחנה בפולין.

 

לא מן הנמנע כי זמן קצר לאחר חזרת הקבוצה ארצה יחתום רוסלן רוטאן, הקשר האוקראיני ששוחרר מדנייפרו והערב הרחקתו מהמגרשים עקב תקיפת קוון קוצרה לשלושה חודשים בלבד.

 

רוטאן. הפועל תל אביב ממתינה להגעתו ארצה (Gettyimages)

 

המשמעות היא שרוטאן בן ה-34 יוכל לשוב למגרשים ב-15 באוגוסט, חמישה ימים לפני פתיחת ליגת העל ובכך נסללה דרכו לחתימה בהפועל תל אביב. רוטאן כידוע כבר הגיע להתרשמות בישראל וסיכם את תנאיו במועדון לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

 

מחר צפויות להתקיים שיחות אחרונות בין סוכניו של רוטאן לבין ראשי הפועל ת"א, כדי להשלים סופית את העסקה ולדאוג להבאתו ארצה. גם מגן מכבי חיפה אוראל דגני עשוי להצטרף בימים הקרובים, לאחר שבין המועדונים חלה התקרבות.

 

במועדון מרוצים מיכולתו של עומרי אלטמן, שכבש צמד גם הערב מול גורניק. הקשר כבש בדקה ה-9 את השער הראשון במשחק, הכפיל בדקה ה-37 מבישול של בן רייכרט ואת השלישי קלאודיו בומבה, שזכה לבישול מחברו הרומני ליביו אנטל בדקה ה-48.

 

 

הרכב הפועל ת"א הערב. מחנה מושלם (מיה ליפשיץ)

 

לפני המחצית הפולנים הצליחו לצמק מכדור עונשין מ-11 מטר בעקבות נגיעת יד ברחבה, כאשר גם האדומים זכו לפנדל אותו החמיץ ישראל זגורי בדקה ה-73 לאחר שבעט מעל השער.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי