ריבלין באימון בני יהודה: גאה בעשייה החינוכית

|

הנשיא הגיע לביקור כהוקרה למועדון שיקבל מגן כבוד על מלחמה באלימות

(גודל טקסט)

ימים יפים עוברים על מועדון הכדורגל של בני יהודה. לאחר שהקבוצה הבטיחה את הישארותה בליגה ותהליך מכירתה נמצא על סף סיום, בשכונת התקווה זכו להוקרה על המאמצים הגדולים שנעשו בשנים האחרונות בתחום החינוך במועדון.

 

נשיא המדינה רובי ריבלין הגיע למתחם האימונים של בני יהודה במסגרת הענקת מגן הכבוד שניתן בכל שנה לקבוצה שנלחמת באלימות ובגזענות ועושה למען הקהילה במסגרת התוכנית "ערכים בספורט".

ריבלין הגיע אחר הצהריים למתחם האימונים של מחלקות הנוער והבוגרים של המועדון כסוג של הוקרה לפעילותו של הבעלים היוצא משה דמאיו למען החינוך ולמען המועדון. בסוף העונה יחולק הפרס באופן רשמי.

 

"אני בית"רי, אבל גם כאן בבני יהודה אני מרגיש בבית", סיפר הנשיא לשחקנים בחיוך, והמשיך: "המועדון הזה הפך להיות אחד ממוקדי הקהילה החשובים שעושה כל שביכולתו למען חינוך הנוער והצלחה ספורטיבית עם גאווה גדולה לקהילה כולה. לימדנו את ילדינו שבכדורגל הניצחון הוא הדבר הכי חשוב, אבל חשוב לא פחות שנלמד את ילדינו וחניכינו להיות בני אדם".

הנשיא המשיך את סיורו במרכז הלימוד של המועדון, שם פגש נערים שלומדים בו וסיפרו לו על השילוב בין הלימודים ואימוני הכדורגל. להם אמר הנשיא: "הסוד בכדורגל הוא 'תעביר את הכדור!'. אם לא תהיה מחובר לחבר שלך לקבוצה, לא תעביר אליו את הכדור בזמן, לא ננצח. העבודה היא עבודת צוות, מסירות אחד אל השני למען הניצחון הקבוצתי". ריבלין אף הוסיף: "אבל מה שהכי חשוב יקיריי, זה הלימודים שלכם לפני הכל. לא מתאמנים אם לא לומדים, גם אם תהיו הכוכבים הכי זורחים בעולם".

ריבלין אמר: "הגעתי לחגוג 80 שנה לבני יהודה. העשיה החינוכית שלה ידועה בכל הארץ כבר שנים רבות ומבחינתי משה דמאיו הוא לא רק יו"ר אלא נשיא של בני יהודה. העשייה למען הילדים חשובה בכדורגל לא פחות מהנצחון", אמר.

היו"ר משה דמאיו היה נרגש והשיב: "דאגנו לשים את כל יהבנו על מחלקות הנוער לאורך השנים. לא כולם יכולים להגיע לבוגרים, אבל לנו חשוב להקנות להם ערכים כדי להפוך אותם לאנשים טובים יותר".

דמאיו הצביע על הנעשה במועדון ואמר: "איתרנו מאות ילדים שצריכים עזרה בלימודים והקצינו להם עשרות מורים בזכות שיתוף פעולה עם חברת אלטשוולר שחם, עושה לי כיף לראות שחקנים שמקבלים ציונים גבוהים מאשר לראותם כובשים שערים".

דמאיו יסיים את דרכו במועדון הכתום בסיום בעונה ויפנה את הדרך לברק אברמוב, הרוכש החדש, שנכח בטקס המרשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי