רומא מתקרבת ליובנטוס אחרי 1:4 על פאלרמו

רומא חוגגת. השאלה אם תתמיד במאבק עד סוף העונה
רומא חוגגת. השאלה אם תתמיד במאבק עד סוף העונה |

ניצחון לנאפולי, הפסד שלישי רצוף לאינטר. בצרפת: רק 0:0 לפ.ס.ז'

(גודל טקסט)

רומא הביסה 1:4 את פאלרמו, עקפה את מילאן והתייצבה במקום השני בסריה A, שתי נקודות בלבד מתחת ליובנטוס המוליכה. נאפולי התאוששה משני הפסדים רצופים ומהפציעה הקשה של ארקדיוש מיליק עם 1:2 אצל קרוטונה האחרונה בטבלה.

אינטר ממשיכה לאבד גובה וספגה הפסד שלישי רצוף 2:1 אצל אטאלנטה. פיורנטינה, שהתקשתה לכבוש מתחילת העונה, התפוצצה אצל קליארי עם 3:5 מרשים ונראה שהכסא של פאולו סוזה יפסיק להתנדנד.

רומא – פאלרמו 1:4

ניצחון רביעי בחמישה משחקים לג'יאלרוסי. מוחמד סלאח ואדין ז'דקו סיימו עם שער ובישול כל אחד, לאנדרו פארדס וסטפן א-שערוואי השלימו. 

קרוטונה – נאפולי 2:1 

חוסה קאייחון העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-17, מנולו גאבדיני הורחק בדקה -31 אבל שתי דקות מאוחר יותר קבע הבלם הסרבי ניקולה מקסימוביץ' 0:2 ומכאן נועלת הטבלה לא יכולה היתה לחזור. אלנדרו רוסי רק צימק בדקה ה-89.

קייחון. מי אמר מיליק? (Getty)

אטאלנטה – אינטר 1:2

מאוריסיו פינייה הצ'יליאני הוותיק כבש בפנדל בדקה ה-88 ושלח את קבוצתו של פרנק דה בור לעשות חושבים. אנדראה מסיילו השלים. אדר רק השווה זמנית בדקה ה-50 והנראזורי עם תקציב ענק והרבה תקוות נפלו למקום ה-11 ובמרחק של שש נקודות מהמקום השלישי המעניק כרטיס לצ'מפיונס.

טורינו – לאציו 2:2

שתי קבוצות עם שאיפות לתפוס לפחות את הכרטיס לליגה האירופית חילקו ביניהן את הנקודות. המארחת עלתה ליתרון מהשער החמישי של יאגו פלקה, צ'ירו אימובילה בחצי מספרת ואלסנדרו מוריה עשו מהפך, אבל אדם לייאיץ', אקס רומא, קבע את תוצאת המשחק בפנדל בתוספת הזמן.

סוזה בטירוף. הכסא כבר לא יתנדנד? (Getty)

קליארי – פיורנטינה 5:3

ניקולה קאליניץ' עם שלושער ובישול ופדריקו ברנרדצ'י עם צמד ובישול חגגו בסיציליה. הוויולה כבשו רק שישה שערים בשבעת המחזורים הראשונים. המארחת עוד הוליכה 1:0 משער של דוידה די ג'נארו לפי המפץ של האורחת שקבע 5:1. מרקו קפואנו ומרקו בוריליו רק המתיקו את הגלולה המרה.

תוצאות נוספית: אודינזה – פסקארה 1:3, בולוניה – ססואולו 1:1, אמפולי – קייבו 0:0.

צרפת: ניס בורחת לליגה

גם כשמריו באלוטלי פצוע יש לניס הלהיט הגדול של הליגה הצרפתית מי שייתן את השערים במקומו. המוליכה ניצחה 2:4 במץ משלושער (אחד בפנדל) של אלסאן פלאה שהעלה את מאזנו לשישה שערי ליגה העונה.  ווילאן סיפריאן השלים. ניס ניצלה את התיקו 0:0 של פאריס סן ז'רמן מול מארסיי, בה ערך רודי גרסיה הופעת בכורה על הקווים, כדי לפתוח פער של ארבע נקודות ממונאקו (26 מול 22) ושש מהאלופה. 

קויט. הגיע בזמן (Getty)

הולנד: פיינורד כבר לא מושלמת

דירק קויט כבש בדקה ה-85 מול אייאקס ומנע מהאורחת לסגור את ההפרש ביניהן לשתי נקודות בפסגת הליגה ההולנדית בקרב הפסגה של המחזור העשירי. עם זאת המוליכה המפתיעה איבדה את המאזן המושלם שהיה לה (76 מ-27 אחרי תשעה מחזורים). קווין דולברג הדני העלה את היהודים ליתרון בדקה ה-55.

גרמניה: לייפציג שוב שנייה

כמו בצרפת, גם לבונדסליגה יש לסטר משלה. לייפציג העולה החדשה הכניעה את ברמן 1:3 וחזרה לאיים על באיירן במרחק של שתי נקודות בלבד. נייבי קנטה עם צמד ודייוי סלקה, אקס ברמן, כבשו. שאלקה הכניעה 0:3 את מיינץ (צמד לנביל בנטאלב ושער של מקס מאייר) ועלתה מעל הקו האדום.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי