רובינסון: אני עושה פה מה שאני רוצה באימונים

ישראל מותאמת לאמריקאים. רובינסון
ישראל מותאמת לאמריקאים. רובינסון | צילום: אלן שיבר, מנהלת הליגה

גארד הפועל ת"א ל-ESPN: "לא שורקים פה על כל נגיעה כמו עם ג'יימס הארדן"

(גודל טקסט)

נייט רובינסון הוא אחד משחקנים הכדורסל הנוצצים ביותר ששיחקו אי פעם בישראל. באופן טבעי, נחיתתו בהפועל תל אביב של הגארד, שזכה שלוש פעמים בתחרות ההטבעות ב-NBA, מעוררת עניין גדול גם בארה"ב.

 

קווין פלטון מה-ESPN ערך ראיון עם הכוכב, שכצפוי ניפק ציטוטים מעניינים. "הגעתי לישראל בשביל להישאר בכושר ובשביל לשחק עם החבר שלי טרה סימונס, ששיחקתי איתו בליגת המכללות בוושינגטון", סיפר רובינסון. "התרחקתי מעט מהבית רק בשביל לשחק קצת, ליהנות ולהישאר בכושר. אי אפשר לדעת מתי יקראו לי שוב".

 

 

"הקהל פה הוא פשוט קהל אדיר", התייחס לאוהדים האדומים. "אני אוהב איך שהאוהדים מתרגשים מהשחקנים, הם פשוט אוהבים את זה פה. הם אוהבים שחקנים אמריקניים ומה שהם מציגים. האוהדים האלה הם בדיוק באותו סגנון כמוני".

 

הקהל אוהב אותו כי הוא כמוהו (אודי ציטיאט)

 

רובינסון נשאל האם הגעתו עזרה לאדומים, שכן מאז שהגיע הם במאזן 2:4: "אני חושב שכן, פשוט הבאתי לפה את ההבדל בתרבות הכדורסל. המאמן אוהב את האינטנסיביות שלי באימונים כי זה דוחף את שאר השחקנים. קצת טראש טוק מדליק את השחקנים באימונים. המאמן נותן לי להכניס מהלכים חדשים אם אני חושב שהם יכולים לעזור לקבוצה, וזה די כיף".

 

רובינסון התבקש להשוות את המשחקים בליגת העל למשחקים ב-NBA והשיב: "הרמה של המשחק פה גבוהה, משחקים פה ברמה גבוהה. השופטים לא שורקים על עבירות מגע, כמו לדוגמה במקרים שבהם נוגעים בג'יימס הארדן וישר שורקים לו כל פעם. מדי פעם אתה צריך לסבול את זה שעושים עליך עבירות".

 

הארדן זוכה לעבירה על כל נגיעה (gettyimages)

 

הכוכב האמריקני סיפר מעט על החוויה שלו בארץ הקודש מחוץ לפרקט: "זו הפעם הראשונה שלי בישראל. לא ממש הייתי צריך לעשות התאמות. מזג האוויר נאה, האוכל מדהים. הכל מותאם לאמריקאים: יש להם אוכל נהדר והתרבות פה נהדרת. האנשים פה מגניבים והאוכל אדיר. אני פשוט מת על האוכל כאן, לאכול זה הדבר שאני הכי אוהב לעשות פה".

 

לבסוף, הודה רובינסון כי הוא מתגעגע למשפחתו ולגשם המפורסם של סיאטל, וחשף כי הוא עדיין לא נטש את החלומות שלו להסב את הקריירה שלו לפוטבול ולשחק ב-NFL: "אני רציני לחלוטין עם זה. ברגע שתהיה לי הזדמנות אני ישר אנצל אותה".

 

פשוט מת על האוכל בישראל. רובינסון על הספסל (אודי ציטיאט)

 

רובינסון לדין פנימי

בתוך כך, רובינסון, שהיה בעין הסערה במשחק נגד הפועל חולון שהתלקח, יועמד לדין משמעתי בתוך הפועל תל אביב על התנועה המגונה שסימן כלפי האוהדים הסגולים. כזכור, הגארד לא הועמד לדין באיגוד הכדורסל בעקבות האירוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי