ראיקוביץ': לא חושב על מעבר, התקדמתי במכבי

מרגיש טוב במכבי תא. ראיקוביץ'
מרגיש טוב במכבי תא. ראיקוביץ' | צילום: דני מרון

השוער הסרבי בראיון בארצו. וגם: למה הוא כל כך להוט לנצח את קאיראט?

(גודל טקסט)

רגע לפני משחק הגומלין מול קאיראט (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1 וספורטHD1), שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' העניק ראיון לאחד מכלי התקשורת בסרביה. "ראיקו" סיפר על ההתאקלמות בישראל, חשף מדוע הוא כל כך רוצה לנצח את הקזחים וגם התייחס לעתידו.

"אני מרגיש מצוין בישראל. מרגיש שהתקדמתי מקצועית", פתח השוער בן ה-20 ופירט: "בעונה שעברה הייתה לי טבילת אש לא קלה בליגת האלופות. עכשיו אנחנו משחקים במוקדמות הליגה האירופית. הכל הולך עבורי לפי התכנית, ואני לא חושב כרגע על שינוי קבוצה או מעבר לליגה אחרת". 

למרות המשפט האחרון, ראיקוביץ' הדגיש כי מכבי ת"א לא בהכרח תהיה התחנה האחרונה שלו: "טוב לי במכבי ת"א, אבל אני תמיד הולך צעד אחר צעד בקריירה שלי. אני תמיד לוקח את הזמן בהחלטות מקצועיות ולא לוקח החלטות פזיזות. אתה אף פעם לא יכול לדעת מה יקרה".


לא ממהר לקחת החלטות. ראיקוביץ' (AFP)

לקראת המשחק מול קאיראט, שהדיחה את הכוכב האדום אשתקד, אמר השוער: "אני רוצה לנצח ובכך לנקום גם עבור החברים שלי בכוכב האדום. אני רוצה לפצות על ההדחה מהעונה שעברה. אני מאמין שנעבור אותם אחרי התיקו בחוץ (1:1). יש לי מחויבות גדולה להצליח. אני מאמין שנשמח את האוהדים שלנו ביום חמישי".

ראיקוביץ' סיפר לתקשורת הסרבית על שחקן הרכש הבולט של סגנית האלופה. "התחזקנו כשהחתמנו את יוסי בניון, שהוא שחקן מנוסה ששיחק בקבוצות גדולות בפרמייר-ליג והוא גם כבש לנו את השער בחוץ. איבדנו את האליפות להפועל באר שבע ואנחנו מרגישים שחייבים השנה להחזיר את התואר ולהגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית".

על סיכוייו לקבל את חולצת השוער הראשון בנבחרת סרביה אמר: "אני לא ממהר לשום מקום. אני רק בן 20 ויש לי סבלנות. זה ברור שיש לוולדימיר סטויקוביץ' יתרון עליי בגלל שהוא הרבה יותר מנוסה. אני תמיד מוכן לעזור כשיהיה צורך, אבל לא רוצה שמישהו יתאכזב בגללי".


ראיקוביץ' מחזיק ממנו. בניון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי