ראול: אם ספרד תפתח טוב, היא תגיע רחוק ביורו

מי יפתח מול צ'כיה?
מי יפתח מול צ'כיה? |

חלוץ העבר אופטימי. מוראטה, נוליטו וסילבה תורגלו בשלישיית ההתקפה

(גודל טקסט)

ראול היה מלך שערי נבחרת ספרד, אבל פשט את המדים האדומים עוד לפני שתור הזהב החל. עכשיו הוא שוב אופטימי לקראת המסע של ויסנטה דל בוסקה ושחקניו בטורניר אליפות אירופה שנפתח בצרפת. 

"ספרד שוב בין הפייבוריטיות לזכיה, אבל התחרות רצינית", הבהיר ראול בראיון ל"אס". "נבנתה נבחרת מצוינת עם ויסנטה דל בוסקה, אחד המאמנים הטובים ביותר שאפשר לדמיין. תמיד משמעותי איך שפתוחים את הטורניר. אם ספרד תתחיל טוב, היא גם תגיע רחוק". 

"גרמניה חזקה כמו תמיד, אבל לא משנה מי תהיה היריבה בגמר", קבע ראול בחיוך. "אני מצפה שספרד תשמור על התואר. כמה שחקנים חסרים והביאו פנים חדשות לאליפות. בלי קשר לכך, החבר'ה שוב מועמדים להיות אלופי אירופה". 


דה חאה או קסיאס, התלבטות עד לרגע האחרון (gettyimages)

בינתיים, ויסנטה דל בוסקה תירגל שלישיה קדמית שכוללת את אלבארו מוראטה, דויד סילבה ונוליטו, שהתברר שוב במשחקי ההכנה כסקורר מאוד מוכשר. עדיין לא ידוע מי יפתח בין הקורות מול צ'כיה, דויד דה חאה או איקר קסיאס. 

מוקדם יותר הכחיש שוער מנצ'סטר יונייטד כל מעורבות בפרשת המין ששמו נקשר אליה, וכך עשה גם איסקו. אפשרות נוספת שתורגלה היא הצבתו של אריץ אדוריס הוותיק בחוד במקומו של אלבארו מוראטה. 

ההרכב המשוער: איקר קסיאס (דויד דה חאה); חואנפראן, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס, אנדרס אינייסטה; דויד סילבה, נוליטו, אלבארו מוראטה.


מה שבטוח, אחד מהם יפתח מול צ'כיה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי