קרי: מתלהבים, אך אסור לשכוח שיש משחק נוסף

קרי. היתה לנו המון אמונה והרבה לב
קרי. היתה לנו המון אמונה והרבה לב | צילום: AFP

הווריורס והת'אנדר ילכו למשחק שביעי. קר: "תצוגה פסיכית של קליי תומפסון"

(גודל טקסט)

כשהיא עם הגב אל הקיר, וכשהת'אנדר בסטף קרי, הלכו בגולדן סטייט לצלע השנייה בצמד "הספלש בראדרס". "אין ספק שהתצוגה של קליי תומפסון היתה פסיכית", אמר סטיב קר בסיום. "את תצוגת הקליעה שראיתי היום, אני לא אראה הרבה מאוד זמן".

 

תומפסון סיים את הערב עם 41 נקודות, אך בעיקר עם 11 שלשות – שיא פלייאוף למשחק אחד, והיה הגורם המרכזי בניצחון הווריורס 101:108 באוקלהומה סיטי ששלח את הסדרה למשחק שביעי באוקלנד. "לא היה לי מושג מה השיא", אמר בסיום, "אפילו לא ידעתי שיש לי 11 שלשות עד לסוף המשחק".

 

 

עם הניצחון הזה גולדן סטייט שברו את שיא הניצחונות של המועדון בעונה והעמידו אותו על 84. הם יקבלו הזדמנות לשפר אותו בלילה שבין שני לשלישי כשיארחו את המשחק המכריע בסדרה. "סטף קרי אמר לי בפתיחת הרבע הרביעי שזה הזמן שלי. פשוט תצא לשם, תהנה ותיתן הופעה. לקחתי את המילים האלה איתי וניסיתי להיות יותר אגרסיבי".

 

תומפסון. " הרגשה טובה להחזיק בשיא" (AFP)

 

"אני חושב שהשיא היה צריך לעמוד על 13, כי החמצתי שתי זריקות חופשיות. בסך הכל ניסיתי להיות אפקטיבי, אם זה ללכת לסל או לקלוע מחוץ לקשת. זאת הרגשה טובה להחזיק בשיא, אך מה שהרבה יותר חשוב, הוא הניצחון. אני ארגיש הרבה יותר טוב אם נצליח לסגור את הסיפור ביום שני".

 

גם ה-MVP המכהן לא טמן ידו בצלחת כשכמעט וסיים את המשחק עם טריפל דאבל (31 נקודות, 10 ריבאונדים ו-9 אסיסטים). "היתה לנו המון אמונה והרבה לב", אמר סטף קרי, "נתנו לעצמנו סיכוי לנצח את הסדרה הזאת. זאת היתה המטרה שלנו. ברור שיש הרבה התלהבות, אבל אסור לשכוח שעוד לא סיימנו את המשימה שלנו".

 

סיפור נוסף היה איבוד היתרון הגדול של אוקלהומה סיטי במהלך הרבע הרביעי. הת'אנדר כבר הובילו בהפרש דו ספרתי, אבל שחקני הווריורס סגרו את המשחק בריצה 0:9 שהבטיחה להם את הניצחון, בעיקר בזכות שישה איבודים בשלוש הדקות האחרונות – כולל שלוש של ראסל ווסטברוק ב-55 השניות האחרונות.

 

ווסטברוק. איבודים מכריעים (AFP)

 

ווסטברוק לבדו לא יכול להיות אחראי להפסד לאחר שגם הוא, כמו קרי, היה קרוב לטריפל דאבל (28 נקודות, 11 אסיסטים ו-9 ריבאונדים), אך הקריסה ברבע הרביעי בהחלט לא תרמה. הוא איבד כדור אחד ב-38 הראשונות של המשחק ומסר 11 אסיסטים. לאחר מכן הוא איבד ארבעה ולא מסר אפילו אסיסט אחד.

 

"הם החליפו שמירה על הזורק ודי סגרו את המשחק", אמר קווין דוראנט, "אנחנו החמצנו כמה זריקות, הם היו לוהטים משלוש וזה מה שהכריע את המשחק. יש לנו עוד משחק אחד ואנחנו נרגשים כי יש לנו עוד הזדמנות אחת. אנחנו לא יכולים להוריד את הראש".

 

"זאת לא היתה הקבוצה שהתרגלתי לראות בחודש וחצי האחרונים", הוסיף מאמן הת'אנדר, בילי דונובן. "אני חושב שאיבדנו את הקצב שלנו בשלבים האחרונים של המשחק". המאמן בוודאי ישמח לשמוע כי לא הכל אבוד. מתוך 36 הקבוצות שאיבדו יתרון 2:3 בביתם, 12 הצליחו לעשות קאמבק ולנצח את משחק מספר 7.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי