קרובה להישרדות: 1:2 למכבי פ"ת על בני יהודה

פריצה וקניוק
פריצה וקניוק |

כליבאת ופריצה נתנו עוד ניצחון, בוזגלו איזן זמנית. הפער מהקו: 11 נקודות

(גודל טקסט)

הן הגיעו רגועות יותר ואולי בגלל זה גם ראינו כדורגל טוב יחסית, אך רק אחת יצאה מרוצה. מכבי פתח תקווה השיגה ניצחון שני ברציפות בפלייאוף התחתון והשתוותה לבני יהודה עם 36 נקודות בצמרת הפלייאוף. המשמעות? שתי הקבוצות קרובות מאוד להבטיח הישארות.

 

המשחק נפתח בקצב טוב כשכבר בדקה ה-8 מוחמד כליבאת ניצל חוסר עירנות והרחקה רעה של בן צעירי כדי לתת יתרון לאורחים. גם לדלה איינוגבה היה חלק בשער.

 

 

הכתומים שצפויים לעבור לידיו של ברק אברמוב שבו לעניינים והראו ניצוצות הרבה בכות פדרו גלבאן שפיתם את חבריו בכדורים טובים. בדקה ה-31 הגיע גם השוויון בתום מהלך קבוצתי. אסי בלדוט הקפיץ, גלבאן נגח לעמוד ואלמוג בוזגלו שלח לרשת, 1:1.

 

בדקה ה-43 היתרון שב לאורחים. גידי קניוק שלח לראדה פריצה שבעט לגופו של דלה איינוגבה, הכדור חזר אליו והשבדי אסף את הכדור וגילגל לשער חשוף, 1:2 קליל.

 

במחצית השנייה הקצב ירד, הקבוצות הספתקו בתוצאה ולמרות ניסיונות של הכתומים לתקוף, התוצאה נותרה בעינה. לשתי הקבוצות זה כנראה גם יספיק בתום העונה.

 


ברק אברמוב לצד אבי נמני בבלומפילד (אסף קליגר)

 

מזרחי: "חוסר הוודאות פוגע", גולן: "רוצה להיות תחרותי עד הסוף"
"היינו רכים מדי במרכז השדה, נתנו יותר מדי חופש בהגנה ובקישור ושילמנו על זה", הודה בסיום מאמן בני יהודה יוסי מזרחי. "ספגנו שערים קלים והחמצנו הזדמנויות של 100 אחוז". כשנשאל על שאננות שחקניו, השיב: "לא מכיר את המושג הזה ואוי ואבוי אם זה ככה". על חילופי הבעלות אמר המאמן הוותיק: "באופן אישי זה לא מפריע לי. חוסר ודאות זה דבר שתמיד פוגע, אבל אני לא מאמין שזו הסיבה ליכולת הפעם. הכל תירוצים".

 


מזרחי לא מרוצה בבלומפילד (אסף קליגר)

 

מאמן מכבי פ"ת דני גולן סיכם: "צריך להמשיך קדימה כי אני אדם תחרותי ורוצה שהשחקנים שלי יהיו תחרותיים כל הזמן. הגענו לאין-ספור מצבים טובים. הספיגות היום היו השילוב של לחץ, היציאה של דנינו וכל החילופים השתבשו. בואו נהיה שמחים עם הנקודות כי זה חשוב".

 

הרכבים

בני יהודה: דלה איינוגבה, שון גולדברג, איציק עזוז, דן מורי, בן צעירי, אסי בלדוט, חסן אבו זייד (אמיר עגייב, 55), אנטוניו מרסיץ', פדרו גלבאן, ג'וד נוורו (גל צרויה, 67), אלמוג בוזגלו (סתיו פיניש, 73).

 

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, דור אלו, עומר דנינו (אליסון דוס סנטוס, 33), קסאבייה תומא, נאור פסר (חגי גולדנברג, 53), אייטור מונרוי, ג'ו מונונגה, רועי גורדנה (גיא מלמד, 85), גידי קניוק, מוחמד כליבאת, ראדה פריצה.

 

מהלך המשחק

דקה 8

מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1! קרן של קניוק מצאה חוסר ריכוז בהגנת הכתומים, בן צעירי הרחיק רע ומוחמד כליבאת שלח לרשת מחמישה מטרים מתחת לרגליו של איינוגבה.

דקה 17

מהלך נהדר של האורחים הסתיימה בשתי החמצות. פריצה סידר לקניוק ששלח טיל מ-18 מטרים לעמוד, את הריבאונד שלח השבדי חזק ליד העמוד של איינוגבה.


מרסיץ' בפעולה, במעקב עד תום העונה (אסף קליגר)

דקה 31

1:1! מהלך יפה של הכתומים שהחל באסי בלדוט שהקפיץ לעבר פדרו גלבאן, הארגנטיני נגח לעמוד ואלמוג בוזגלו המשיך בבעיטה לרשת.


בוזגלו חוגג, שער אחרי מהלך יפה (אסף קליגר)

דקה 40

כדור טוב של גלבאן לעבר נוורו שספק נתפס על ידי דור אלו בתוך הרחבה, אך השופט עידן לייבה התעלם.

דקה 42

עוד הזדמנות טובה לכתומים. גלבאן סידר כדור נהדר למרסיץ' שהטעה את תומא אך מחמישה מטרים מצא את הרשת החיצונית.

דקה 43

1:2 למכבי פתח תקווה! כדור עומק ענק של גידי קניוק מצא ראדה פריצה שבעט לגופו של איינוגבה והמשיך את הריבאונד לרשת מול שער ריק.

דקה 74

אמיר עגייב סיפק כדור מצוין לסתיו פיניש המחליף ששלח מקצה הרחבה ליד עמוד שערו של גיגי.


עזוז מנסה לעצור את כליבאת (אסף קליגר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי