קסיאס על שיא ההופעות: רגע הפרישה שלי מתקרב

קסיאס. צריך ללמוד לחיות עם ביקורות
קסיאס. צריך ללמוד לחיות עם ביקורות | צילום: GettyImages

השוער לאחר ה-0:0 ברומניה: "אולי זו השנה האחרונה שלי בנבחרת ספרד"

(גודל טקסט)

ספרד לא שכנעה במהלך משחקי הידידות, כאשר גם נגד רומניה בקלוז' היא סיימה ב-0:0, לאחר 1:1 מול איטליה במשחק הראשון. הנבחרת אומנם שיחקה בהרכב שני, אך הכותרת של העיתון "אס" אומרת: "מעט דם בטרנסילבניה" ומדברת על העובדה שהנבחרת לא הראתה הרבה באזור הידוע כביתו של הרוזן דרקולה.

 

הבשורה העיקרית שיצאה מהמשחק היא שאיקר קסיאס עם ההופעה ה-166 שלו הוא השחקן האירופי שהופיע יותר מכל אחד אחר בשורות הנבחרת. קסיאס יצא בהצהרה מרגשת אחרי המשחק: "רגע הפרישה שלי מכדורגל הולך ומתקרב. אני מאושר שקבעתי שיא והיו לי רגעים יפים מאוד בקריירה. אני לא יודע אם זו השנה האחרונה שלי עם נבחרת ספרד, אבל אני מקווה עדיין לשחק עם כל הצעירים האלה".

 

 

על הביקורות שספג על יכולתו העונה בעיקר בפורטו (היה לו משחק לא רע נגד רומניה) אמר: "צריך ללמוד לחיות עם ביקורות. אנחנו השחקנים תמיד נמצאים בעין הסערה. החלום שלי הוא להגן עם ספרד על התואר של אליפות אירופה ביורו בצרפת".

 

העיתון כתב שהמסקנות מהמשחק היו שיש חיים בהתקפה של הנבחרת מחוץ לדייגו קוסטה, שסרחיו בוסקטס ואינייסטה הכרחיים לנבחרת ושיש לנבחרת ארבעה חלוצים סבירים – אלברו מוראטה, אריץ אדוריס, נוליטו ואלקסר.

 

Buenos días, aquí tienen la #PortadaAS del 28 de marzo de 2016 pic.twitter.com/Zu44iZn1nr

— AS (@diarioas) March 28, 2016

 

אוהדי נבחרת ספרד הצביעו במשאל מי הנבחרת האידיאלית שלהם ליורו ובחרו להוציא מה-11 את איקר קסיאס וגם את דייגו קוסטה שלא ברור מה עתידו בנבחרת. הרשימה כוללת את דויד דה חאה בשער. בהגנה: ג'רארד פיקה, סרחיו ראמוס, דני קארבחל וג'ורדי אלבה. בקישור: סרחיו בוסקטס, קוקה וטיאגו אלקנטרה, אינייסטה ודויד סילבה ובחוד אלברו מוראטה. 

 

המאמן ויסנטה דל בוסקה אמר: "היה חסר לנו עומק בשני משחקי המבחן ליורו. רומניה עשתה לנו בעיות בגלל ששיחקה עם הרבה אנרגיה. אנגל יורדנסקו מאמן רומניה: "לשחקנים שלי מגיעות מחמאות. הם שיחקו כדורגל אינטליגנטי". חובאן בהפועל באר שבע קיבל בעיתון "אס" לב אחד כמו רוב חבריו בנבחרת.

עוד באותו נושא: איקר קסיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי