קורבן? ניימאר הטריף את אוהדי ולנסיה אחרי השער

גם לו יש חלק בבלאגן
גם לו יש חלק בבלאגן | צילום: AFP

כוכב ברצלונה חטף בקבוק בראשו, אך לפי צילומים, גם לו היה חלק בבלאגן

(גודל טקסט)

הניצחון של ברצלונה 2:3 על ולנסיה בשבת, צבר הד רציני, בעיקר בגלל הסיפורים שמסביב. המראות של ניימאר שוכב על כר הדשא אחרי שבקבוק נזרק עליו מהיציע שניות אחרי סיום המשחק, הטריפו את התקשורת הספרדית וגרמו להרבה ביקורת נגד העטלפים. 

אלא שלפי כמה צילומים מהתקרית, נראה שמיד אחרי שער הניצחון הברזילאי רץ ליציע שמאחורי השער והתגרה באוהדי ולנסיה, מה שגרם לאחד מהם לזרוק עליו בקבוק פלסטיק. ההתנהגות של ניימאר לא היתה במקום, אבל גם לא מצדיקה את האקט האלים נגדו. 

במקביל, פורסם שניימאר הוא השחקן שספג עבירות העונה יותר מכל שחקן אחר. 35 עבירות נשרקו לטובתו בשבעה משחקי ליגה בהם שותף, כש-146 נעשו על כל השחקנים ביחד. על ברצלונה נעברו בממוצע יותר עבירות (16.2 למשחק) מאשר על אתלטיקו מדריד (12.62) וריאל מדריד (13.62). 

ניימאר מהווה מטרה יותר גדולה למגיני היריבות בגלל שהוא מרבה לכדרר ולפעמים גם משפיל את המגינים בתרגילים שלו. 
 

 

'Messi doble pichichi'. Nuestra portada para este lunes 24 de octubre 

A photo posted by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

Oct 23, 2016 at 6:13pm PDT


בתוך כך, בברצלונה מודאגים ששחקני היריבות נכנסים בשחקנים ללא תגובת השופט. העבירה של אנסו פרס על אנדרס אינייסטה עברה בלי שהשופט שלף צהוב ודויד סילבה תיקל בחריפות את ג'רארד פיקה ב-0:4 באלופות, מה שגם לא גרר תגובה.

מי שממשיך לפרוח הוא כמובן ליאו מסי. נכון לעכשיו הוא מלך השערים גם בליגה הספרדית, עם שבעה שערים ביחד עם לואיס סוארס. בליגת האלופות כבר יש לו שישה, וביחד עם משחקי הסופרקאפ הוא כבר עם 14 שערים העונה. בכל שנת 2016 כבש 49 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי