קובי מויאל נפרד ממכבי חיפה: היה חיבור מדהים

|

אחרי שנתיים, הקשר יחפש בית. גם סטויקוביץ' עשוי לעזוב, נפתחה מכירת המנויים

(גודל טקסט)

במכבי חיפה ממתינים להחלטתו של השוער ולדימיר סטויקוביץ'. עיתונאים סרבים סיפרו בשיחה עם ספורט1 כי השוער זוכה להתעניינות בליגה הטורקית, וגורמים בשורות הירוקים כבר הבהירו כי לא יעמדו בדרכו אם יבקש לעזוב.

 

ללא קשר לעתידו של סטויקוביץ', מכבי חיפה תצרף את שוער הפועל רעננה עומרי גלזר ולא מן הנמנע כי פנייה תיעשה גם לגיא חיימוב מקריית שמונה כדי לפנות מקום של זר על ידי שחרור סטויקוביץ'.

 

 

זר אחר שיישאר במועדון למרות שנותח הוא ההולנדי גליינור פלט, שיהיה כשיר בתוך שלושה שבועות וצפוי לקחת חלק במחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה. 

 

פלט חוגג בחצי גמר הגביע. ישוב בעוד שלושה שבועות (ערן לוף)

 

בקבוצה ממתינים לשובם לישראל של אלי טביב וניקיטה רוקביציה כדי לסכם את העברתו מבית"ר ירושלים. שמות נוספים שהמאמן רוני לוי מבקש לצרף הם הקשר רועי קהת ובלם מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי מויאל הודיע רשמית בחשבון האינסטגרם שלו על עזיבתו.

 

 

בתוך כך, תקופת חידוש המינויים לעונה הבאה תיפתח היום (שלישי, 14:00) ותסתיים ב-30.6. הנהלת המועדון החליטה מתוך מטרה לעודד את קהל האוהדים לרכוש מנויים וכרטיסים באמצעות אתר האינטרנט ולקצר משמעותית את זמני ההמתנה, כי מנויים קיימים יוכלו לחדש את המנוי שברשותם באמצעות אתר האינטרנט ללא כל תוספת מחיר. במקביל מכבי חיפה הודיעה היום על פרידה מהפיוזולוג ד"ר ירון (בוקי) ברק.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי