ק"ש צפויה לעבור למגרש בעכו. דילמוני שוחרר

אופיר מזרחי. מנסה למצוא קבוצה בחול
אופיר מזרחי. מנסה למצוא קבוצה בחול |

המגן ביקש לעזוב וקיבל את אישירו של שרצקי. מזרחי מנסה לעבור לאירופה

(גודל טקסט)

לאחר הבשורה כי לא יוכלו לארח בביתם בעונה הבאה, בקריית שמונה חושבים כבר על אופצייה חלופית ונודע כי האיצטדיון בעכו נמצא בראש הרשימה. העלויות תואמות את התקציב של איזי שירצקי, כאשר השכרת האיצטדיון למשחק עולה 35,000 שקלים.

 

קריית שמונה, שבעונה הבאה מאמנה יהיה מוטי איוניר, החתימה כבר שני ישראלים, יוגב לרמן הבלם ועידן דוידוב הקשר, ושני זרים בדמותם של דידייה ברוסו ומאוריסיו שחזר מהשאלה במ.ס אשדוד.

 

 

אומוטו ופרננדס יישארו במועדון וגם הבלם ולס שסיכם יגיע כדי לחתום רשמית וישלים את מצבת הזרים, כאשר זר שישי יוחתם במידה שההצעה תעבור רק בחודש אוגוסט.

 

בגזרת הישראלים, אור אוסטוינד לא צפוי להמשיך כאשר הפועל חיפה ואשדוד הן אופציות, כאשר גם אופיר מזרחי צפוי לעזוב, ככל הנראה לחו"ל לאחר שאופציית מכבי חיפה ירדה מהפרק עם החתמתו של פיראס מוגרבי. 

 

עאבד ומזרחי. אחד מהשניים צפוי להימכר (עדי אבישי)

 

כמו כן, בעקבות פניית המגן חן דילמוני בבקשה להשתחרר מן האופציה אשר קיימת לקבוצה על השחקן לקראת העונה הבאה (וזאת בשל רצונו של השחקן להתחתן ולגור במרכז הארץ), החליט שרצקי להיעתר לבקשת השחקן ולשחררו – כך הודיע רשמית המועדון. בכך נשאר במועדון מגן שמאלי אחד, ערן אזרד, בהנחה שדניאל בורחל יעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי