צ'לסי נחלצה מפיגור כפול וניצחה 2:4 את לסטר

הבלוז חוגגים מהפך בלתי ייאמן על האלופה
הבלוז חוגגים מהפך בלתי ייאמן על האלופה |

קייהיל, אספיליקווטה וצמד של פברגאס מנעו מקונטה הפסד נוסף. שער לחמד

(גודל טקסט)

היחסים בין ראשי צ'לסי למאמן אנטוניו קונטה מתוחים בעקבות שני המשחקים הרצופים בהם איבדו הבלוז נקודות, ב-2:2 מול סוונסי וב-2:1 הביתי לליברפול, אבל הערב שחקניו הוכיחו אופי רב כשחזרו מפיגור 2:0 במגרשה של האלופה לסטר, בדרך ל-2:4 מרשים אחרי הארכה וכרטיס לסיבוב הבא בגביע הליגה.

עבור מועדוני הפרמייר-ליג מדובר במפעל משני ועל כן גם קלאודיו ראניירי בחר לשחק עם הרכב משני בסיבוב השלישי – ובעוד שינז' אוזאקי סיפק אצלו את הסחורה וכבש צמד בהיעדרם של וארדי ומאחרז, אצל צ'לסי היה זה ססק פברגאס שכבש צמד מיד עם פתיחת ההארכה והוכיח לקונטה כי לסייע הוא בהחלט יכול.

מרקוס אלונסו ערך הופעת בכורה בצ'לסי וגם דויד לואיז המשיך כבלם לצד קייהיל בשל היעדרותו של טרי, אבל טעויות של הגנת הבלוז אפשרו לחלוץ היפני של לסטר לכבוש פעמיים. למזלו של קונטה היה זה קייהיל שעל סף השריקה למחצית צימק ל-2:1.

ססאר אספיליקווטה היה האיש שקבע 2:2 דרמטי בזכות בעיטת יעף נהדרת, בהחלט אחד השערים היפים העונה באנגליה, והמחליפים דייגו קוסטה ואדן הזאר שנכנסו במחצית השנייה עשו את השינוי בסיוע של פברגאס.

אספיליקווטה עם שער מרהיב וחשוב (AFP)

החלוץ הספרדי סחט אדום ממרסין ואסילבסקי בדקה ה-89, הבלגי היה מעורב ואף בישל את השער הראשון של פברגאס שקבע 2:3. הספרדי שתי דקות אחר כך כבש את השני שלו וקבע את תוצאת הסיום, 2:4 לצ'לסי.

פברגאס הזכיר לכולם את יכולתו (Gettyimages)

אנגולו קאנטה, הקשר שנרכש על ידי צ'לסי בקיץ האחרון מלסטר, פגש לראשונה את האקסית שבזכותה פרץ והפך לשחקן מהרמות הגבוהות ביותר, אבל נותר על הספסל. 

שער לתומר חמד, ליברפול וארסנל טיילו

מלבד הדרמה הגדולה בקינג פאוואר, משחקים נוספים נערכו במסגרת הסיבוב השלישי בגביע הליגה.

תומר חמד וברייטון סימו את דרכם לאחר שנכנעו 2:1 לרדינג. החלוץ עלה בדקה ה-62 בפיגור 2:0 והצליח לצמק בדקה ה-85, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

ליברפול המשיכה להציג יכולת טובה ולא התקשתה לנצח 0:3 את דרבי קאונטי, משערים של רגנאר קלאבן האסטוני, פיליפה קוטיניו ודיבוק אוריגי.

פירמינו וקוטיניו לא התקשו מול דרבי (AFP)

גם ארסנל טיילה מול קבוצה מהצ'מפיונשיפ וניצחה את נוטינגהאם פורסט 0:4 בחוץ. התותחנים הגיעו ללא אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס וכוכבים נוספים, אך גרניט שאקה, לוקאס פרס עם צמד ואלכס אוקסלייד-צ'מברליין הסתדרו בלעדיהם וכבשו.

פרס כבש פעמיים מול נוטינגהאם ׁ(Gettyimages)

ההפתעה הגיעה מכיוונה של אברטון שנכנעה 2:0 בביתה לנוריץ' ללא רומלו לוקאקו הפצוע, במשחק בו רונלד קומאן אמנם ערך רוטציה, אבל שיתף את מרבית שחקני ההרכב הראשון.

מהלך המשחק

דקה 17

0:1 ללסטר: אחמד מוסא הגביה מימין, ססאר אספיליקווטה סגר לא נכון ואוקזאקי ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב.


היפני כובש מקרוב אחרי טעויות בהגנת צ'לסי (Gettyimages)

דקה 34

0:2 ללסטר! שוב אוקזאקי היה מי שהכניע את בגוביץ'. קינג הכניס כדור עומק נגיעה, היפני הקדים את אספיליקווטה וניצל יציאה רעה של השוער כדי להקפיץ לרשת.


היפני ידע להעניש את הגנת צ'לסי (Gettyimages)

דקה 45

קייהיל כבש על סף המחצית: קרן של פברגאס מצאה את ראשו של הבלם, שבחופשיות נגח לפינה הרחוקה ופנימה וקבע 2:1 בהפסקה.


קייהיל שם את הראש רגע לפני השריקה למחצית (Gettyimages)

דקה 49

צ'לסי חזרה ל-2:2! ססאר אספיליקווטה, לו היה חלק בשתי הספיגות, הניף את הרגל ובוולה אדיר קבע שוויון.

דקה 89

לסטר נותרה בעשרה שחקנים: מרסין ואסילבסקי הכשיל את דייגו קוסטה וראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום.

דקה 92

2:3 מדהים לצ'לסי! שתי דקות בתוך ההארכה, אדן הזאר עצר עם העקב והוריד לססק פברגאס שבעט פנימה והשלים מהפך אדיר.


בליגה הוא בקושי משחק, בגביע הליגה הוא מנע מבוכה (Gettyimages)

דקה 94

2:4 לצ'לסי: שתי דקות חלפו ושוב היה זה פברגאס שכבש. זילר איגרף לא טוב, הספרדי כבש בקלות ממרכז הרחבה לשער חשוף.

הרכבים

לסטר: רון-רוברט זילר, בנג'מין צ'ילוול, מרסין ואסילבסקי, ווס מורגן, דני סימפסון, ג'פרי שלופ, דני דרינקווטר, אנדי קינג, דמראיי גריי (דניאל אמרטי 90), שינז'י אוקזאקי (לאונרדו אוז'ואה 75), אחמד מוסא (ג'יימי וארדי 75).

צ'לסי: אסמיר בגוביץ', מרקוס אלונסו, דויד לואיז, גארי קייהיל, ססאר אספיליקווטה, ססק פברגאס, נמניה מאטיץ', ויקטור מוזס, רובן לופטוס-צ'יק (דייגו קוסטה 67), פדרו (אדן הזאר 89), מיצ'י באטשואי (נתניאל צ'אלובה 80).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי