פראנדלי סגר לשנתיים בוולנסיה במקום פאקו

פראנדלי
פראנדלי | צילום: gettyimages

מאמן נבחרת איטליה לשעבר יעיר את העטלפים? יגיע אחרי המחזור הקרוב

(גודל טקסט)

פאקו אייסטראן פוטר, צ'זארה פראנדלי יהיה המאמן החדש של ולנסיה. האיטלקי בן ה-59, שהדריך בעבר את הנבחרת הלאומית של ארצו והצעיד אותה עד גמר יורו 2012, צפוי להצטרף בתחילת השבוע הבא. 

על פי הפרסומים בספרד, פראנדלי סגר לשנתיים הקרובות בוולנסיה, שם הבעלים הסינגפורי פיטר לים מנסה להחזיר את המועדון לצמרת הגבוהה. אחרי שיחות עם המנהל הספורטיבי חסוס גארסיה פיטארץ', סוכם עם האיטלקי שיצטרך לספק את הסחורה. 

וורו, המאמן הזמני שהחליף את פאקו על הקווים, ידריך את העטלפים במשחק הקרוב מול אתלטיקו מדריד. רק לאחר מכן, כנראה ביום שני הקרוב, יתחיל צ'זארה פראנדלי לעבוד עם שחקניו החדשים באופן אישי. 


צ'זארה פראנדלי, מאמן עם המון ניסיון (gettyimages)

צ'זארה פראנדלי, יליד ברשיה, שיחק כקשר בקרמונזה, אטאלנטה ויובנטוס בשנות ה-70' וה-80' של המאה הקודמת. מיד לאחר פרישתו החל להדריך את הנוער של הכחולים-שחורים מברגאמו ובהמשך עבר לאמן בוגרים. 

פראנדלי הדריך את לצ'ה, ורונה, ונציה, פארמה, רומא ופיורנטינה, לפני שב-2010 מונה למאמן נבחרת איטליה לאחר הכשלון בגביע העולם. הוא הוביל את הכחולים לגמר יורו 2012 והצעיד אותם למונדיאל 2014, שם האיטלקים נכשלו. בהמשך עבר לגלאטסראיי, אבל נפרד מהמועדון אחרי 16 משחקים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי