פפ: הליגה קשה. מרגיש בטוח רק בשריקה

אין חכם כבעל ניסיון. גווארדיולה
אין חכם כבעל ניסיון. גווארדיולה | צילום: Gettyimages

המנג'ר ניצח בבכורה בסיטי והתייחס לבחירה בקבאז'רו וההדחה של טורה

(גודל טקסט)

למרות כמה דפיקות לב, הבכורה של פפ גווארדיולה בפרמייר-ליג הסתיימה עם שלוש נקודות אחרי שמנצ'סטר סיטי 1:2 על סנדרלנד, משער עצמי של פאדי מקנייר בדקה ה-87.

 

"אני מבין כמה קשה הליגה הזאת", הודה פפ בסיום, "אתה לא יכול להרגיש בטוח עד שהשופט אומר 'לכו הביתה'. אבל אני מרוצה מההופעה. במחצית השנייה שיחקנו ממש טוב. המשחק הראשון תמיד קשה, אבל עשינו את זה".

 

 

הציפייה מהמנג'ר הקטלוני הינה שיביא עימו לצפון אנגליה את הכדורגל האיכותי אותו הפגינו באיירן מינכן וברצלונה תחתיו. אז אמנם המשחק הראשון היה מאכזב, אך כבר ניתן לראות את השינויים שהספרדי מתכנן.

 

ג'ו הארט הוותיק איבד את מקומו בין הקורות לווילי קבז'ארו, בעוד יאיא טורה הודח מהסגל. "אני חושב שווילי היה טוב בקדם עונה", הסביר גווארדיולה את השינוי בשער, "הוא גרם לי לבטוח בו בגלל יכולת המסירה והאישיות שלו".

 

איבד את מקומו. הארט (GettyImages)

 

עוד כוכב גדול בשנים האחרונות באיצטדיון האיתיחאד שאפילו לא נכלל בסגל הוא יאיא טורה, כמו גם סמיר נאסרי. "יאיא עובד קשה וסמיר מתאמן יפה", החמיא להם פפ, "אבל אני צריך להחליט לפי מה שאני רואה. אין לי שום תלונות אליהם".

 

בעוד שלושה ימים תתייצב סיטי למה שכבר מכונה – מסיבות כלכליות ברורות – כמשחק "הכי חשוב" שלה העונה, בפלייאוף ליגת האלופות מול סטיאווה בוקרשט. ולקראת המפגש הזה בפרט, והעונה הראשונה בכלל, נראה שיש לגווארדיולה מסר שהוא רוצה להבהיר.

 

"בשביל האוהדים, השחקנים והצוות המקצועי", הפציר פפ, "חשוב מאוד שכל המעורבים יאמינו במה שאנחנו עושים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי