פניית פרסה? ז'אורז'יניו עשוי להישאר בסכנין

ז'אורז'יניו. יבחר להישאר בסכנין?
ז'אורז'יניו. יבחר להישאר בסכנין? | צילום: ערן לוף

הקשר נתקל בקשיים במשא ומתן עם באר שבע. כליבאת וחבשי קרובים לחתימה

(גודל טקסט)

בני סכנין מקווה שחזר את ההצלחה של העונה שעברה, כשהמטרה היא לבנות קבוצה תחרותית, שתאיים על הכרטיס לאירופה. במועדון אומנם נפרדו ממספר שחקנים משמעותיים, דוגמת פיראס מוגרבי, וויאם עמאשה, דייגו קאצ'ובה, ושלומי אזולאי, אך מסתמן כי יצליחו להשאיר את ז'אורז'יניו.

 

הקשר הברזילאי, שהיה מבוקש בקבוצות הצמרת והיה קרוב לסיכום עם הפועל באר שבע, הגיע למבוי סתום עם ראשי האלופה ובלשלב זה נראה שיישאר בסכנין. מקורבים לשחקן טוענים כי יש פערים בין הקבוצות, שבשלב זה מונעות את חתימתו בנגב, וכרגע הוא מעוניין להישאר בקבוצתו הנוכחית.

 

 

מי שצפוי ללכת בדרכו הוא עלי עותמאן, שלו הצעות ממספר קבוצות בליגת העל, אך הוא צפוי לקבל  שדרוג חוזה ולהמשיך במועדון. במקביל האריכה סכנין את החוזה עם אברהם פאס, רן קדוש, הקפטן ח'אלד חלאילה ויובל אבידור.

 

אבידור. "השערים שלי יגיעו" (ערן לוף)

 

בשיחה עם ספורט1, אמר אבידור שהוא שמח על כך שימשיך במועדון לעונה נוספת, עם אופציה לאחת נוספת: "יוסי אבוקסיס הוא אחד הגורמים העיקרים בהארכת החוזה אבל אני לא מסתיר שאני מאוד שמח בבני סכנין. אני מחובר פה עם השחקנים, האוהדים וההנהלה . כולם רצו ממני להישאר ומאוד כיף לי לשחק פה עונה נוספת".

 

החלוץ התייחס גם לעובדה שעד כה לא כבש בסכנין: "אני לא לחוץ. העונה הקודמת הייתה עונה לא פשוטה. אני מאמין שאם נתחיל את העונה הבאה כמו שסיימנו את האחרונה, השערים שלי יגיעו. יוסי הכניס איזון לקבוצה וזה מה שעשה את ההבדל".

 

אבוקסיס ועוזרו החדש אורי גוטמן בוחנים שני ברזילאים בעמדת הקישור האחורי והקישור הקדמי, כאשר במקביל הם במו"מ מתקדם עם מוחמד כליבאת ועאיד חבשי, אך שניהם מחזיקים במספר הצעות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי