פלקושצ'נקו ואליאל פרץ זומנו לסגל הצעירה

פלקושצ'נקו. זימון ראשון
פלקושצ'נקו. זימון ראשון | צילום: ערן לוף

אלי אוחנה ידריך את הנבחרת בטורניר לובנובסקי לאחר התפטרותו של אריק בנאדו

(גודל טקסט)

אלי אוחנה זימן את סגל הנבחרת האולימפית של ישראל לקראת טורניר לובנובסקי באוקראינה, שייערך בסוף החודש. בהשתתפות אוקראינה, סרביה ואוסטריה. אוחנה, מאמן נבחרת הנוער, ידריך את הצעירה לאחר התפטרותו של אריק בנאדו.

 

הנבחרת תפגוש ב-31.5 את אוקראינה וכעבור יומיים את סרביה/אוסטריה (בהתאם לתוצאות). כזכור, הנבחרת עדיין בתמונה להעפלה ליורו הצעירות שייערך בפולין. לאחר שישה משחקים הם במקום השלישי, נקודה פחות מאלבניה, לה יש שני משחקים עודפים.

 

 

רק הנבחרת שתזכה בראשון הבית תבטיח את עלייה אוטומטית לאליפות. ארבע הקבוצות הטובות ביותר שיסיימו במקום השני, יתמודדו על שני המקומות הנותרים במשחקי הפלייאוף.

 

הסגל המלא

שוערים: ירדן קרישטול (הפועל עכו), מהדי זועבי (הפועל ק"ש), גולן אלקסלסי (הפועל רמה"ש).

הגנה: איאד אבו עוביד (הפועל ת"א), עמית ביטון (הפועל ב"ש), אלי בלילתי (הפועל עפולה), שון גולדברג (בני יהודה), עומר דנינו (מכבי פ"ת), עהיד חבשי (מכבי חיפה), שי קונסטנטיני (בני יהודה),

קישור: מיכאל אוחנה (מ.ס. אשדוד), ליאור אינברום (מ.ס. אשדוד), מוטי ברשצקי (הפועל ר"ג), עידו דוידוב (הפועל רמה"ש), דור חוגי (מכבי פ"ת), סגס תאמבי (בני סכנין), רמזי ספורי (הפועל ת"א), מקסים פלקושצ'נקו (הפועל חיפה), דוד קלטינס (בית"ר ירושלים), אליאל פרץ (מכבי ת"א).

התקפה: שובל גוזלן (מכבי חיפה), דין דוד (מ.ס. אשדוד), מוחמד חטיב (מכבי אחי נצרת), מתן חוזז (בית"ר ת"א).

עוד באותו נושא: אליאל פרץ, מקסים פלקושצ'נקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי