פיקה: מקווה שלא יעבירו לגרנאדה מזוודות עם כסף

90 דקות מזכייה נוספת באליפות
90 דקות מזכייה נוספת באליפות | צילום: Gettyimages

פיקה חימם את האווירה לקראת שבת, אז ברצלונה תוכל לזכות באליפות

(גודל טקסט)

תשעים דקות אחרונות נותרו לליגה הספרדית לעונה זו והכל עדיין פתוח. ברצלונה תלויה בעצמה והיא תזכה בתואר הנכסף אם תנצח בשבוע הבא בחוץ את גרנאדה שהבטיחה את הישארותה בליגה, ובמקביל תהיה זו ריאל מדריד שתשחק בריאזור נגד לה קורוניה ותהיה חייבת לנצח ולקוות למעידה קטלונית בשביל לחולל סנסציה. 

 

מחזור הסיום בספרד ייצא לדרך בשבת הקרובה בשעה 18:00, כל משחקי ההכרעה בצמרת ייערכו במקביל ואילו משחקי התחתית ייערכו למחרת.

 

 

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה אמר בסיום ה-0:5 המשכנע אמש בדרבי על אספניול: "אנחנו זקוקים לתוצאה טובה בגרנאדה ואני חושב שזה מגיע לנו. שיחקנו מצוין נגד אספניול. לא זוכר שהם הגיעו למצב אחד. לא אכפת לי שאתלטיקו מחוץ למירוץ, כי אם לא נזכה באליפות זה לא מעניין אותי מי כן תזכה". 

 

מסי. זכה לשבחים על הביצוע (Gettyimages)

 

למרות דבריו, הזהיר לואיס אנריקה את קבוצתו מהמשחק האחרון ונתן את הניצחון של לבאנטה על אתלטיקו 1:2 כדוגמה. גרנאדה הראתה שהיא מסוגלת להדהים גם כשניצחה את סביליה 1:4. "תראו את לבאנטה. הקבוצה היחידה בליגה שלא היה לה על מה להילחם והיא ניצחה את אחת הטובות באירופה", הוסיף.

ברצלונה מעולם לא הפסידה את ההולכה במחזור האחרון, אבל כן לקחה אותה מהמוליכה. רק שמונה פעמים בעבר המוליכה בליגה הספרדית התחלפה במחזור סיום העונה מתוך 38 פעמים ששתי קבוצות הגיעו צמודות עם אפשרות שכל אחת מהן תזכה בתואר. ברצלונה עשתה זאת חמש פעמים בעבר.

 

סוארס. כבש יותר שערים מיריבתו העירונית (AFP)

 

קשר ברצלונה סרחיו בוסקטס הבטיח: "נילחם על חיינו בגרנאדה", וגם ג'רארד פיקה הבהיר: "אני מקווה מאוד ששחקני גרנאדה לא יקבלו מזוודות של כסף. הגענו למצב שאנו זקוקים לניצחון כדי להיות מאושרים ולזכות באליפות ולאחר מכן בגביע. אם נזכה בתואר הקרדיט שיגיע לנו יהיה גדול יותר אחרי שריאל מדריד מחקה פער של 13 נקודות הפרש".

 

דווקא העיתון "אס" המזוהה עם ריאל מדריד כתב: "ליונל מסי הוא מאחורי ההצלחה של ברצלונה. הוא מרפא המחלות העיקרי ולא על ידי חיוכים, אלא הכדורגל שלו מדבר. את השער שכבש בבעיטה חופשית צריך לקחת למוזיאון הכדורגל העולמי".

 

בעיתון "מונדו דפורטיבו" זכה מסי לציון הכי גבוה – 4 כוכבים. הוא כבש את השער ה-23 שלו בבעיטה חופשית, בדיוק כמו רונאלד קומאן בשנות התשעים. 

 

לואיס סוארס שכבש 37 שערי ליגה בדרך ל"נעל הזהב" והוא הבקיע יותר מכל אספניול שכבשה 36 שערים העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי