פאקו אלקאסר במו"מ מתקדם עם ברצלונה

אלקאסר. המחליף של שלישיית MSN?
אלקאסר. המחליף של שלישיית MSN? |

וגם: מוסטאפי עדיין רחוק מחתימה בארסנל, ליטנר בלאציו ובוס התחזק

(גודל טקסט)

עוד פחות מעשרים יום נותרו לסיום חלון ההעברות. חלק מהקבוצות הגדולות כבר התחמשו היטב, אבל חלק אחר כמו למשל ריאל מדריד טרם החלו. כמדי יום אתר ספורט1 מביא לכם את כל ההחתמות והשמועות. 

 

נסגרו

מוריץ ליטנר הצטרף רשמית ללאציו. דורטמונד מכרה את הקשר, שבשורות הנשרים חובר לחלוץ צ'ירו אימובילה, איתו שיתף פעולה במדים הצהובים-שחורים.

 

Willkommen @MoLeitner  pic.twitter.com/fLyxJNQDj2

— SS Lazio (@OfficialSSLazio) August 12, 2016

 

צ'לסי הודיעה רשמית על השאלתו של הצעיר ברטרנד טראורה לאייאקס. פטר בוס ניסה להעביר את השחקן למכבי ת"א כשהיה במועדון, אך לא הצליח במשימה וכעת הצליח לצרף את השחקן לקבוצתו החדשה. 

 

Welkom bij #Ajax Bertrand! #WelkomTraore  pic.twitter.com/cocP8VvXVt

— AFC Ajax (@AFCAjax) August 12, 2016

 

החלוץ אודיון איגהלו חתם על חוזה חדש לחמש שנים בווטפורד.

 

OFFICIAL: Odion Ighalo has signed a new five-year contract with #watfordfc. Congratulations @ighalojude! pic.twitter.com/45iodzMPaB

— Watford FC (@WatfordFC) August 11, 2016

 

פלוריאן תובאן, המושאל מניוקאסל, הוצג במארסיי.

 

שמועות

העיתונאי הספרדי פרנססק אגיאר, כתב המונדו דפורטיבו, טוען כי מו"מ מתקדם מתנהל בין ברצלונה לוולנסיה על החלוץ פאקו אלקאסר. הקטלונים מחפשים תקופה ארוכה חלוץ רביעי, שיוכל להיות מחליף ראשון ואיכותי למסי, ניימאר וסוארס. נראה כי ולנסיה תקבל עבורו כ-30 מיליון יורו וגם את מוניר בהשאלה.

 

מהעטלפים היישר לקאמפ נואו? (Gettyimages)

 

אביו של שחודראן מוסטאפי, שחקן ההגנה של ולנסיה ונבחרת גרמניה, מכחיש סיכום עם ארסנל וטוען כי נכון לשעה זה בנו נשאר בשורות העטלפים. עם זאת, בממלכה דווח כי נציגיו של השחקן בלונדון בניסיון להשלים את העסקה.

 

יובה רוצה את בלז מטווידי מפ.ס.ז' כמחליפו של פול פוגבה ומוכנה להעביר לפאריס סן ז'רמן את סימונה זאזא וכסף, כך נכתב ב-"לה סטמפה". שוויו של מטווידי, שכמעט סגר בוולפסבורג, מוערך  בכ-25 מיליון יורו.

 

מטווידי. אמור להיכנס לנעליים גדולות (Getty)

 

ז'ואאו מאריו יעבור מספורטינג ליסבון לאינטר, אחרי ששתי הקבוצות סיכמו את סכום ההעברה 45 מיליון יורו. ה-"קוריירה דה לה סרה" טוען שהנראזורי מעוניינים גם בלורנצו אינסיניה מנאפולי ובחואן קוואדרדו מצ'לסי.

 

חוזר הביתה? נאפולי מגלה עניין מחודש באדינסון קבאני, חלוץ פ.ס.ז'. קפטן החמורים הקטנים, מארק האמשיק, אף קרא לאקס לבוא ולהצטרף אליו לסגנית אלופת איטליה.

 

מנצ'סטר יונייטד מתעניינת ביורי טילמנס בן ה-18, הכישרון של אנדרלכט. לפי הדיווחים יצר ז'וזה מוריניו קשר עם השחקן וביקש ממנו להצטרף למועדון.

 

טוטנהאם עשויה למכור את נאסר שאדלי הבלגי ודורשת עבורו 20 מיליון ליש"ט. הוא מבוקש בסוונזי ודורטמונד.

 

שאדלי. ייפרד מדלה עלי? (Getty) 

 

"סקאי ספורט" טוען שארסנל מוכנה להציע 60 מיליון ליש"ט על אלכסנדר לאקזט ולהתגבר בכך על הצהרותיו של נשיא ליון ז'אן מישל אולאס שהחלוץ לא למכירה.

 

פיורנטינה סגרה עקרונית על השאלתו של כריסטיאן טיו מברצלונה לעונה נוספת עם אופציה לרכישה תמורת שמונה מיליון יורו. קבוצתו של פאולו סוזה מתעניינת גם בוודראן צ'ורלוקה מלוקומוטיב מוסקבה.

 

בשיקטאש ופנרבחצ'ה רוצות את החלוץ הגנאי אסמואה גי'האן משנחאי סיפג.

 

מילאן שוקלת להביא את אליאקים מנגלה בהשאלה ממנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי