עשו טובה: 2:2 בין סיטי לארסנל, יונייטד אורבת

דה בריינה. שער נדיר
דה בריינה. שער נדיר | צילום: Gettyimages

פפ גווארדיולה עלול למצוא את עצמו בליגה האירופית. 0:2 ביתי לליברפול

(גודל טקסט)

טוטנהאם ואולי גם מנצ'סטר יונייטד היו המנצחות הגדולות אחרי ה-2:2 בין מנצ'סטר סיטי לארסנל. התרנגולים שספגו הפסד ביתי מביך 2:1 מול סאות'המפטון היו בסכנה לאבד את המקום השני ואולי אפילו לגלוש לרביעי. השדים האדומים יכולים להמשיך ולפנטז על מקום בארבע הראשונות.

 

הצופים באיתיאחד ראו ארבעה שערים יפים כשלעצמם ומשחק קצבי ומרתק שרק צבט בלב. איך יכול להיות – לבטח שאלו עצמם אוהדי הסיטיזנס ואוהדי התותחנים כאחד – ששתי הקבוצות שלנו, עם סגל כזה ופוטנציאל כזה – מסיימות כסגניות ללסטר?

 

 

מנצ'סטר סיטי עלתה פעמיים ליתרון מרגלי קון אגוארו וקווין דה בריינה, ארסנל ידעה לסגור מהראש של ז'ירו והרגל של אלכסיס סאנצ'ס. התותחנים עדיין יכולים לעקוף את התרנגולים אם ינצחו במחזור הסיום בבית את אסטון וילה, בעוד טוטנהאם תפסיד בניוקאסל. אשר לסיטיזנס, הם זקוקים להפסד של התותחנים מול היורדת מברמינגהאם ולניצחון מקביל שלהם בסוונזי כדי להשיג מקום אוטומטי בליגת האלופות.

 

מנגד יונייטד תלויה רק בעצמה: שני ניצחונות בלונדון על ווסטהאם ובבית על בורנמות' והם ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות, בעוד פפ גווארדיולה ימצא את עצמו מתמודד עם סיטי בליגה האירופית.

 

זה היה אמור להיות משחק על אליפות (gettyimages)

 

הרכבים 

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט; בקארי סאניה, אליקים מנגלה, ניקולאס אוטמנדי, גאל קלישי; פרננדו, פרננדיניו; קווין דה בריינה, חסוס נבאס; סרחיו אגוארו, קלצ'י איהנאצ'ו. 

ארסנל: פטר צ'ך; הקטור ביירין, גבריאל פאוליסטה, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; מוחמד א-נני, ארון ראמזי; אלכסיס סאנצ'ס, אלכס אייוובי, דני וולבק, אוליבייה ז'ירו.

מהלך המשחק

דקה 8

0:1 לסיטי – אגוארו חתך לכיוון הרחבה ובעט כדור שטוח שטס לרשת.


אגוארו. גול של נחישות (Gettyimages)

דקה 10

1:1 – קרן לארסנל, הגנת סיטי וז'ירו התרומם ללא מפריע ונגח לרשת.


ז'ירו. אחד השערים הקלים שכבש אי פעם (Gettyiamges)

דקה 24

דני וולבק נפצע ויצא. ג'ק ווילשר נכנס במקומו


השלט לפלגריני כפראפרזה לשיר המפורסם של הלהקה המנצ'סטרית the smiths 

דקה 51

1:2 לסיטי – דה בריינה לקח את הכדור סמוך לאמצע, דהר לכיוון שער ארסנל ובעט כדור אדיר בחצי גובה פנימה. שער נדיר

דקה 68

2:2 – דאבל פס בין ז'ירו לאלכסיס והצ'יליאני סיים בבעיטה אדירה לרשת.

טוטנהאם – סאות'המפטון 2:1 

סטיבן דייויס היה מוכר בתור אשף הטריקים ואלוף אגדי בסנוקר. הקשר הצפון-אירי שנושא את אותו שם צעיר יותר, ג'ינג'י פחות ועדיין הצליח לרשום הפתעה בלונדון. הספרס עלו ליתרון בדקה ה-16 משער של היונג-מין סון אחרי בישול של אריק לאמלה, אבל הסיינטס התעוררו בזמן. 

דושאן טאדיץ' בישל פעמיים לסטיבן דייויס (31 ו-72) ומאוריסיו פוצ'טינו ספר משחק שלישי ברציפות בלי ניצחון. המקום השני לא הובטח, גם לא הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות. מנגד, סאות'המפטון עוד עשויה למצוא את עצמה בליגה האירופית.

ליברפול – ווטפורד 0:2

ליברפול המשיכה את המומנטום מה-0:3 על ויאריאל בחצי גמר הליגה האירופית, וגברה 0:2 על ווטפורד. יורגן קלופ שכבר חושב על הגמר באירופית נגד סביליה, עלה בהרכב משיה, וראה את ג'ו אלן מעלה את האדומים ליתרון בדקה ה-35. רוברטו פירמינו, שעלה מהספסל במהלך המחצית השנייה, חתם את התוצאה בדקה ה-76.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי