עוז ראלי חתם בבית"ר: מחכה לשחק מול הקהל

חדש בבירה. ראלי
חדש בבירה. ראלי |

המגן הצטרף לשנתיים. דראפיץ' העיד בבוררות נגד אצילי: "לא רציתי להגיע"

(גודל טקסט)

חיזוק נוסף לבית"ר ירושלים: עוז ראלי חתם הערב על חוזה לשנתיים במועדון מהבירה, והוא צפוי להרוויח כ-70 אלף דולר לעונה. "אני מאושר וגאה לחתום במועדון כה גדול כמו בית"ר ירושלים. מרגש לשחק מול הקהל הנפלא של המועדון ואני כבר לא יכול לחכות לשחק מולו באצטדיון טדי", אמר המגן/קשר לאחר החתימה.

 

בעניין אחר, הבוקר (שני) אנשי הקבוצה התייצבו אצל הבורר חנוך קינן על מנת להעיד בעניין עומר אצילי. בין העדים היה ניתן לראות את מאמן הקבוצה בעונה שעברה סלובודאן דראפיץ' שלא רצה להגיע אך נדרש לכך. "לא מעניין אותי הסיפור הזה בכלל ולא רציתי להגיע. כשנתתי לאצילי להתאמן אלי טביב התקשר וצעק עליי למה אפשרתי לו להתאמן עם כדור, לאחר מכן הוצאתי אותו מהאימון", ציין המאמן שעזב את בית"ר לנתניה בתצהיר שהוגש לבורר.

 

 

ביציאה מהבוררות אמר המאמן: "אתה לא רוצה להיות בסיטואציה כזאת, אבל אין ברירה – כששולחים אליך מכתב לבית אתה חייב להתייצב. אני מקווה מאוד, גם בשביל אצילי וגם בשביל בית"ר שהסיפור הזה יגמר כמה שיותר טוב".

 

"עניתי בכנות על כל מה שאני זוכר מהתקופה הזאת. זה כבר היה לפני כמה חודשים, עכשיו זה עידן אחר. אני חושב שאצילי חייב להיות בבית"ר ירושלים. זה מה שאמרתי לו באופן אישי. ההתקדמות שלו פנטסטית ואסור לעצור את ההתקדמות שלו. אני מקווה מאוד ששני הצדדים יהיו מרוצים".

 

על יחסיו עם טביב אמר: "לא דיברתי עם אלי – החלפנו חיוכים. הכל בסדר, מאחורינו. המשכנו. אני עכשיו במכבי נתניה, איפה שאני גר. חתמתי לשנתיים ואני מאוד מרוצה. אני מאחל לבית"ר הצלחה – וגם לעצמי. אני לא שונא אף אחד וזוכר את בית"ר בתור תקופה נהדרת. אני זוכר לאלי את זה שהוא נתן לי את ההזדמנות הראשונה להוכיח את עצמי".

 

בקבוצה יודעים כי אצילי לא ימשיך בקבוצה אך מקווים שהיעדר תג מחיר מהבורר ימקסם עבור טביב את הרווחים שיעשה ממכירת השחקן.

 


טביב, מה תוליד עדות דראפיץ'? (דני מרון)

 

בנושא המקצועי, בבית"ר מפנטזים על מעבר של שלב נוסף במוקדמות הליגה האירופית. עידן ורד, שלומי אביסידריס ושמעון אבוחצירה יעמדו לרשותו של בן שמעון בצמד המשחקים ונראה שלפחות ורד ואבוחצירה אף יהיו בסגל למשחק.

 

המנכ"ל החדש, משה דמאיו למועדון יסייע לניהול השוטף כשאחת המשימות החשובות שקיבל היא יישור ההדורים עם מספר סוכנים ועם עיריית ירושלים איתם אלי טביב לא הסתדר בלשון המעטה. דמאיו יחל גם לחפש ספונסרים למועדון ונראה שצירופו עשוי להשפיע בצורה חיובית על עתיד המועדון.

 


דמאיו לצד טביב, רוחות חדשות (דני מרון)

 

הקהל הירושלמי בטירוף לקראת צמד המשחקים מול הקפריסאים כאשר הערכות מדברות על 20 אלף איש בחמישי הקרוב בטדי. בנוסף לכך ארגון "לה פמיליה" ארגן טיסה לאוהדי הקבוצה כאשר על פי הערכות לא פחות מאלף ירושלמים צפויים להגיע לקפריסין שם תערך צעדה לכיוון המגרש ביום המשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי