עוד דאבל: יובה זכתה בגביע, מוראטה הכריע

השלימה דאבל שני רצוף
השלימה דאבל שני רצוף | צילום: AFP

הספרדי נכנס בהארכה ובתוך 2 דקות קבע 0:1 דרמטי על מילאן. הוא יישאר?

(גודל טקסט)

זה היה קשה במיוחד, וכמעט חמק לה מבין הידיים אבל יובנטוס ניצחה בהארכה 0:1 את מילאן וזכתה בקופה איטליה בפעם ה-16 והשניה ברציפות. החבורה של מסימיליאנו אלגרי השלימה דאבל רצוף והיא הקבוצה הראשונה באיטליה שעושה זאת.

אלגרי הגיע למשחק עם הרכב משני יחסית. ג'יורג'יו קייליני לא עמד לרשותו בשל הרחקה ובקישור פתחו הרנאנס ומריו למינה הצעיר. בנוסף, נטו עמד בין הקורות על חשבונו של ג'יאנלואיג'י בופון והראה שיש על מי לסמוך. הברזילאי עמד בלחץ מול התקפות היריבה וקלט כמה מצבים מסוכנים.

מחמאות רבות מגיעות למילאן. הרוסונרי, שחוו עונה גרועה רצו לסיים אותה עם טעם מתוק ובאמת התאמצו על מנת לעשות זאת. הם שלטו במחצית הראשונה ללא עוררין, הגיעו למצבים רבים ורק נטו ואנדראה ברצאלי מנעו מהם לעלות על לוח התוצאות.

בסופו של דבר שחקן ההכרעה היה לא אחר מאשר אלבארו מוראטה. החלוץ הספרדי נכנס בהארכה במצב של 0:0 ובנגיעה הראשונה שלו כבש והעניק את התואר לביאנקונרי. ריאל מדריד שמשוועת לחלוץ, יכולה להחזיר אותו לשורותיה אם תשלם עליו 30 מיליון יורו. אם זה אכן ייקרה, הגברת הזקנה תפספס בגדול. מבחינת מילאן, זהו הפסדה השמיני ברציפות לגברת הזקנה בכל המסגרות, ללא ספק אחד המרירים מביניהם.


השיגו את הגביע הנכסף (AFP)

הרכבים משוערים

יובנטוס: נטו; דניאלה רוגאני, אנדראה ברצאלי, ג'יורג'יו קייליני; סטפן ליכטשטיינר (חואן קואדרדו, 75), פול פוגבה, מריו למינה, הרנאנס (אלבארו מוראטה, 108), פטריס אברה (אלכס סנדרו, 62); מריו מנדזוקיץ', פאולו דיבאלה.

מילאן: ג'יאנלואיג'י דונארומה; דווידה קלאבריה, אלסיו רומניולי, כריסטיאן ספאטה, מתיה דה שיליו; אנדראה פולי (מבאיי ניאנג, 85), ריקרדו מונטוליבו (חוסה מאורי, 108), יוראי קוצקה (מריו באלוטלי, 112); קייסוקה הונדה, קרלוס באקה, ג'אקומו בונאוונטורה.

מהלך המשחק

13

בונאוונטורה יכול היה להעניק למילאן יתרון מוקדם אבל בעיטה שלו הלכה ליד הקורה הימנית.

39

הונדה מצא את פולי שבעט מחוץ לרבחה מעל לשער.

69

פוגבה קיבל כדור מסוכן בתוך הרחבה ובעט, דונארומה סיפק הצלה מרהיבה ושמר על התוצאה מאופסת.



ראש בראש על התואר (gettyimages)

110

שער ליובנטוס! קואדראדו הרים כדור מהאגף הימני שהגיע הישר למוראטה, שדחק מקרוב בנגיעה הראשונה שלו בכדור. 0:1.


לא הצליח למצוא את השער. באקה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי