סנסציה: בארסה הפסידה 2:1 לאלאבס בקאמפ נואו

הפסד שירדוף אותם? מסי וניימאר
הפסד שירדוף אותם? מסי וניימאר | צילום: gettyimages

אפילו מסי לא הושיע את ההרכב המשני של לואיס אנריקה. ריאל בודדה בפסגה

(גודל טקסט)

אם ברצלונה תאבד את האליפות בסיום העונה, המשחק במסגרת המחזור השלישי יחזור לרדוף אותה. זה היה אמור להיות עוד טיול של ערב בקאמפ נואו, אבל בארסה נפלה קורבן לסנסציה הגדולה ביותר של העונה עד כה – ואולי בכלל – כאשר הפסידה 2:1 לעולה החדשה אלאבס.

בשל החזרה של שחקנים רבים ממשחקי הנבחרות ולאור היריבה הנוחה (על הנייר), לואיס אנריקה העלה הרכב משני במיוחד שכלל הופעות בכורה של יאספר סילסן ופאקו אלקאסר. ליונל מסי, לואיס סוארס ואנדרס אינייסטה נותרו על הספסל – וברצלונה שילמה על כך ביוקר רב.


שילם ביוקר על הזלזול. לואיס אנריקה (AFP)

 

בדקה ה-39 דייוורסון סילבה הדהים את האלופה בשנתיים האחרונות וסידר 0:1 בהפסקה לאורחת. לואיס אנריקה בחר לעלות למחצית השניה עם אותו הרכב בדיוק, וההחלטה המוזרה משהו הזו קיבלה "מתנה" בדמות שער שוויון של ז'רמי מתייה ממש בשניות הראשונות של החצי השני.

 

במצב הזה – 1:1 על לוח התוצאות ועוד דקות רבות לשחק – נדמה היה שבארסה לא תתקשה לבצע מהפך בדרך לניצחון, אלא שאז הגיעה הדקה ה-64. חבייר מסצ'ראנו ביצע טעות איומה ולא אופיינית ואיבאי גומס הכניע פעם נוספת את סילסן.

הדהים את האלופה. איבאי גומס (AFP)

לואיס אנריקה הקפיץ את מסי, סוארס ואינייסטה מהספסל (מספר 10 עלה דקות ספורות לפני ה-2:1), אבל גם הם לא הצליחו להושיע את המכונה הקטלונית, שנשארה עם 6 נקודות – 3 פחות מאשר לריאל מדריד שכעת נותרה לבדה בפסגה הספרדית.


מסי, לא הצליח להושיע את בארסה (AFP)


ניימאר, סיפק הופעה נוראית (AFP)

הרכב ברצלונה: יאספר סילסן; אלייש וידאל, חבייר מסצ'ראנו, ז'רמי מתייה, לוקה דין; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', דניס סוארס (ליונל מסי/60); ארדה טוראן (אנדרס אינייסטה/64), ניימאר, פאקו אלקאסר (לואיס סוארס/66).

סביליה – לאס פלמאס 1:2

האורחת הצנועה הייתה קרובה לשמור על מאזן מושלם גם בתום המחזור השלישי, אבל נפלה מהרגליים ברגעי ההכרעה. טאנה סידר יתרון מפתיע ברמון סאנצ'ס פיחואן (16), שהחזיק מעמד עד הדקה ה-89. פבלו סראביה איזן בפנדל וקרלוס פרננדס קבע מהפך עמוק בתוך תוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי