סולליך כבש צמד ועלה לגמר הגביע הסלובני

סולליך. צמד שיסלול את דרכו חזרה להרכב?
סולליך. צמד שיסלול את דרכו חזרה להרכב? |

הקשר הישראלי של מאריבור עלה כמחליף והצטיין ב-1:5 על זברצ'ה בחצי הגמר

(גודל טקסט)

סינטיאהו סולליך, שישב במשך כחודש וחצי על ספסל מאריבור, קיבל סופסוף הזדמנות מדארקו מיליאניץ', המאמן החדש שהגיע לאלופה הסלובנית בראשית החודש שעבר, והחזיר בגדול. הקשר הישראלי עלה למשחק הגומלין בחצי גמר הגביע מול זברצ'ה בדקה ה-64, כבש את השער הראשון, שמונה דקות מכניסתו, קבע 1:2 ושלח את המשחק להארכה (האורחת ניצחה 1:2 במשחק הראשון).

 

עם פתיחת ההארכה השלים סולליך צמד (92) וחברו לקבוצה נובאקוביץ' הוסיף צמד משלו שקבע את תוצאת המשחק 1:5 ונתן למאריבור כרטיס לגמר מול סליה.

 

לפני כשבועיים נתן סולליך ראיון לספורט1 ובו קבל על היחס שקיבל ממילאניץ' מאז בואו. בין היתר ציין הקשר הישראלי שיזם שיחה עם המאמן החדש ושמע ממנו שאין שום דבר נגדו והוא עוד יקבל את ההזדמנות שלו.

 

ביום ראשון ישב סולליך על הספסל של מאריבור בניצחון 1:3 בליגה בחוץ על קרצ'קו, לצד חברו הישראלי מרואן כבהא, שנכנס כמחליף בדקה ה-89. כעת נותר לראות אם הצמד יסדר לקשר גם מקום ב-11 במשחק הליגה הקרוב בבית מול קופר. מאריבור מדורגת שנייה ובפיגור שתי נקודות מהמוליכה אולימפיה לובליאנה, כשנותרו שישה מחזורים לסיום הליגה.

 

בבלגיה, ליאור רפאלוב שב לסגל קלוב ברוז', שהפסידה 4:2 לגנק. מישל פרודום בחר לא להכניס אותו למשחק, לאחר שהיו בפיגור 3:0 בסיום המחצית. ההפסד היה משמעותי מאד למאבק האליפות, משום שכעת אנדרלכט עשויה לעקוף אותה במידה ותשיג נקודות מול גנק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי