סוארס: ריאל רצתה אותי, אך רק ברצלונה תמכה בי

הגעתי לקבוצה שמשחקת טיקי-טאקה והרגשתי מגעיל
הגעתי לקבוצה שמשחקת טיקי-טאקה והרגשתי מגעיל |

האורוגוואי חשף כיצד לקח לליאו מסי את העמדה ומדוע הוא נגעל מעצמו

(גודל טקסט)

לואיס סוארס סיים עונה מופלאה מבחינתו. האורוגוואי כבש 40 שערים ב-38 מחזורי הליגה הספרדית שהסתיימה בחגיגות אליפות של ברצלונה רק במחזור הסיום, ויומיים לפני גמר הגביע הספרדי מול סביליה התראיין הפיצ'צ'י החדש לרשת Bein Sports וגילה שהיה בטוח במשך שנים שלא יוכל לשחק בברצלונה בעקבות סגנון הכדורגל שלו.

 

המראיין של סוארס היה לא אחר מאשר חורחה ואלדנו, המנג'ר והמאמן לשעבר של ריאל מדריד, לו אמר סוארס: "החלום שלי תמיד היה לשחק בברצלונה, אבל הייתי בטוח שעם סגנון הכדורגל היותר אינדבידואלי שלי אין לי מקום במועדון.

 

 

"מאז שהייתי ילד נתקלתי בהרבה בעיות וזה התבטא בכדורגל שלי", המשיך סוארס, "תמיד חשבתי שאני לא צריך למסור את הכדור לאף אחד ושאני צריך לעשות הכל. כשהתחלתי לשחק באייאקס היה לי קשה מאוד בגלל שהם שיחקו סוג של טיקי טאקה והרגשתי מגעיל". 

 

40 שערי הליגה שכבש סוארס כמובן הספיקו לו גם כדי לסיים כמלך השערים האירופי, והוא הודה לאחר הזכייה המכובדת כי בעבר ניהל מו"מ עם ריאל מדריד. "זה לא התממש. אחרי המונדיאל (ופרשת נשיכת קייליני, י.ז) ברצלונה הייתה הקבוצה היחידה שתמכה בי".

 

"ברצלונה היחידה שתמכה בי" (AFP)

 

סוארס אף הודה כי לא האמין שיזכה לקבל את עמדת החלוץ המרכזי בברצלונה: "ידעתי שליונל מסי משחק את ה-9 ולא חשבתי שיתנו לי את העמדה הזאת. חשבתי לעצמי 'מה אני הולך לשחק שם בברצלונה?'".

 

לדבריו סוד ההצלחה של ברצלונה העונה הוא טיב ביחסים בינו לליונל מסי וניימאר: "אין קנאה, אין תחרותיות מי טוב יותר. אין אגו. אנחנו מסתרים מצוין על כר הדשא ומחוצה לו ולפעמים זה קשה להבין את היחסים האלה, כי כל חלוץ מטבע הדברים רוצה לכבוש כמה שיותר ושלושתנו חלוצים. חלוץ תמיד רעב כשהוא לא כובש, אבל הקנאה שאמורה להיות לא קורית כאן". 

 

אין קנאה בין השלישייה הטובה בעולם (Gettyimages)

 

על הנשיכה המפורסמת במונדיאל 2014 חשף סוארס כמה דברים חדשים: "ידעתי שאני עושה דבר רע ושאני טועה. הייתי מודע לכך. הדבר היחיד שאני חושב לא היה צודק הוא הדרך בה נהגו בי. גירשו אותי מהמונדיאל, השעו אותי ל-10 משחקים, לא יכולתי להיכנס למגרש כדורגל ארבעה חודשים. אני חושב שלא כל אחד היה יכול לחזור מעונש כזה כמו שחזרתי". 

 

על השאיפות שלו אמר: "השגתי למעשה כבר הכל ויש לי חלום אחד שנשאר: לזכות עם אורוגוואי בגביע העולמי. עבורי היכולת לספר בעתיד לילדים והנכדים ששיחקתי עם הטובים ביותר זו פריבילגיה". 

עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי