סוארס ניצל: היה נחמד יותר להפוך נגד 11

סוארס חוגג
סוארס חוגג |

חלוץ בארסה היה צריך להיות מורחק. באתלטיקו רתחו על השיפוט: "שומרים עליהם"

(גודל טקסט)

פרננדו טורס הצליח להפתיע את הקאמפ נואו כשהעלה את אתלטיקו ליתרון חוץ ברבע גמר ליגת האלופות, אך "אל ניניו" ראה כרטיס אדום תוך עשר דקות ובמחצית השניה היה זה לואיס סוארס שמצא את הרשת פעמיים, השלים מהפך וקבע 1:2 לברצלונה על הקולצ'ונרוס לקראת הגומלין.

היה זה ניצחונה ה-100 של ברצלונה על אתלטיקו בכל המסגרות והשביעי של לואיס אנריקה על דייגו סימאונה – ואתלטיקו אמנם תשמח לדעת שיש לה 50.4 אחוז לעלות שלב לפי מפגשי עבר באלופות בהן האורחת הפסידה 2:1 במפגש הראשון, אך כמובן שמרביתן לא פגשו את הקטאלונים בגומלין, אלופי אירופה המכהנים להזכירכם.

 

ה"מארקה" שהעניק למשחק את הכותרת "אתלטיקו 10" טען שהשופט היה חייב להרחיק את לואיס סוארס באדום ישיר וגם את לוקאס הרננדס מאתלטיקו מדריד. גבי תקף את השופט הגרמני פליקס בריץ': "הצהוב הראשון לפרננדו טורס היה מיותר. לא היה צריך לשלוף צהוב בשלב כזה מוקדם בו שלטנו במשחק ובתוצאה".

 

 

#LaPortada 'Un Atleti de 10' pic.twitter.com/KYtZE1s6mo

— MARCA (@marca) April 5, 2016

 

ברצלונה היא הקבוצה נגדה נשלפו הכי הרבה כרטיסים אדומים באלופות. 30 שחקנים הורחקו במשחקים נגדה באלופות ורק 7 שחקנים של ברצלונה הורחקו במשחקים אלה. היא מקדימה את באיירן מינכן עם 20 וארסנל עם 18, ריאל מדריד ופ.ס.וו עם 16 כ"א. ברצלונה ביצעה יותר עבירות (19) מאתלטיקו מדריד (16) ועדיין ספגה רק שלושה צהובים. 

"ההרחקה שלו הייתה קריטית, כולם יודעים איזה שחקן הוא", אמר לואיס סוארס על טורס, "הוא עשה שתי עבירות, אבל היה יכול להיות נחמד אם היינו ממשיכים לשחק והופכים ב-11 נגד 11. הכי חשוב שניצחנו ושעכשיו הם צריכים להבקיע בקלדרון. ידענו שיהיה מאוד קשה".

סוארס הופך. היה שמח לכבוש ללא יתרון מספרי על הדשא (Gettyimages)

אנדרס אינייסטה אמר בקצרה: "התוצאה נהדרת, אבל עדיין יש משחק גומלין והוא יהיה קשה לא פחות ואפילו יותר".

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה: "ניצחנו וזה משמח, אבל השמחה האמיתית היא חזרתו של ראפיניה", החמיא לקשר שעלה מהספסל אחרי פציעה ארוכה, "הוא שחקן מיוחד. עם הגישה הזו והשחקנים האלה, אפשר ללכת עד הסוף".

"יכולים ללכת עד הסוף". אנריקה מחמיא לשחקניו (Gettyimages)

מאמן הקטאלונים התבקש להתייחס להחלטות השופט ואמר: "הוא נמצא שם בשביל להחליט. לשחקני אתלטיקו הגיעו עוד מספר כרטיסים".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "היו שני משחקים הערב, אחד לפני ההרחקה ואחד אחריו. המחצית השנייה שלנו הייתה אחת היותר טובות שלנו, זו צריכה להיות הדרך שלנו כדי להיות בחצי הגמר. אתלטיקו לא עשתה דבר טוב מאיתנו הערב. היינו ראויים לניצחון, ולא היה קל להפוך את התוצאה. נכון שיכולנו לכבוש שערים נוספים, אבל שיחקנו עם לב ונחישות וניסע למדריד כדי לעשות את העבודה". 

מסצ'ראנו שואג. יודע מה הדרך להיות בין 4 האחרונות (AFP)

מנגד, אתלטיקו מדריד התאכזבה ששמטה יתרון בקאמפ נואו, אבל המאמן דייגו סימאונה הבהיר: "אני שמח שיש לי קבוצה כזו שמנסה להישאר בחיים ולא מוותרת. אני מדמיין את הקלדרון מתפוצץ בשבוע הבא ומסתכל על הדברים בצד החיובי". לגבי השיפוט הוא לא רוצה לומר בבירור, אך בחר לעקוץ: ""אני נושך את השפתיים לא לומר מה אני באמת חושב על השיפוט, אבל אני גאה בשחקנים שנתנו את הכל".

פיליפה לואיס אמר בסיום כי הרחקתו של פרננדו טורס הייתה "לא הוגנת" ותקף: "ברצלונה מוגנת על ידי השופטים, הם שומרים על מסי. זה כואב מאוד וגורם המון נזק לאופ"א. כנראה שבאירופה אנחנו מתחילים להפריע למישהו".

לואיס מונע ממסי לכבוש. דברים קשים בסיום (AFP)

אנטואן גרייזמן: "כמו בליגה, שיחקנו טוב מאוד אבל אז הגיע כרטיס אדום שהקשה עלינו מאוד. אנחנו מתמודדים מול הקבוצה הטובה בעולם, ניסינו ולא הצלחנו. מקווה שאוכל להבקיע בגומלין כדי לעזור לאתלטיקו לעלות שלב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי